شناسهٔ خبر: 38480075 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساخت سریال های جدید از «زمین گرم» تا «نیوجرسی» در شبکه سه/ مذاکره با «طالب زاده»

مدیر شبکه سه سیما برنامه های جدید این شبکه را اعلام کرد که از جمله آنها تولید سریال های جدید بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی فروغی» مدیر شبکه سه سیما در سخنانی ضمن اعلام برنامه های جدید شبکه سه گفت: در حوزه سریال سازی میتوان گفت که سریال های ۶ ماهه نخست سال ۹۹ شبکه۳ مشخص شده است و سعی شده سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

**ساخت سریال های «دوپینگ»، «نیوجرسی»، «خاک گرم» و «سرباز»

وی افزود: از جمله آن میتوان به سریال ۳۰ قسمتی دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و سریال ۹۰ شبی با نام موقت نیوجرسی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی اشاره کرد که بعد از مدت ها قرار است خلاء سریال های ۹۰ شبی کمدی را پر کند.

وی ادامه داد: همچنین سریال ۵۰ قسمتی سرباز به کارگردانی هادی مقدم‌دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری های زوج مقدم‌دوست و نعمت‌الله در کارهای موفقی چون وضعیت سفید باشد، از جمله دیگر کارهای شاد کنداکتور سال بعد شبکه سه است که مسائل جوانان و موضوع سربازی را محوریت خود قرار داده است. همچنین سریال زمین گرم به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی «می جان» به کارگردانی خانم مرجانه اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی از دیگر تولیدات نمایشی شبکه سه در سال آینده خواهد بود.

**شروع «عصر جدید» و «اتفاق» با آغاز ماه رجب

فروغی اظهارداشت: در حوزه برنامه های اجتماعی شبکه با شروع ماه رجب برنامه اتفاق و عصرجدید به آنتن شبکه اضافه خواهند شد. فصل دوم عصر جدید با توجه بیشتر به استعدادهای بومی و افزایش ارائه‌های علمی و  با حفظ استعدادهای ورزشی و هنری از شب میلاد امیرالمومنین(ع) به روی آنتن می‌رود که با زحمات احسان علیخانی و تیم تولید آن از جهت جذابیت‌های تولیدی ارتقا قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیر شبکه سه در توضیح برنامه جدید رشیدپور نیز گفت: برنامه «اتفاق» نیز تجربه جدیدی در برنامه سازی است. اتفاق با ارائه هایی از تجربیات و اندوخته‌های علمی افراد و با اجرای جدیدی از رضا رشیدپور و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان به زودی به آنتن شبکه اضافه خواهد شد.

**حضور قدرتمند «میدون» و تغییر در «اعجوبه ها»

وی تاکید کرد: تداوم برنامه های موفق شبکه یکی از سیاست های شبکه است و در همین راستا، تولید و پخش فصل جدید برنامه میدون که یکی از موفق‌ترین تجربیات رسانه در حوزه رونق تولید و کارآفرینی بود و باتوجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری تلاش شد سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای موفقیت این برنامه انجام پذیرد‌‌، همچنان ادامه خواهد داشت. همچنین برنامه اعجوبه‌ها هم با موضوع خانواده و جمعیت در فصل جدید با تغییراتی روی آنتن خواهد آمد.

**مذاکره با نادر طالب زاده

مدیر شبکه سه سیما در پایان به تولید برنامه جدید با حضور نادر طالب زاده اشاره کرد و گفت: با آقای نادر طالب‌زاده در زمینه تولید برنامه ای جدید توافق داشتیم و در حال جمع بندی سوژه‌ها و موضوعات هستیم.

انتهای پیام/
 

نظر شما