شناسهٔ خبر: 38480035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رویداد ملی فهما اتفاقی بزرگ در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است

سردار بابایی در آستانه ۱۸ اسفند بیست و هفتمین سالروز تشکیل این نهاد فرهنگی، رویداد ملی فهما را اتفاقی بزرگ در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل نبرد سنگین فرهنگی دشمن دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان : سردار سرتیپ ۲ پاسدار «محمد حسین بابایی» در آستانه ۱۸ اسفند بیست و هفتمین سالروز تشکیل این نهاد فرهنگی، رویداد ملی فهما را اتفاقی بزرگ در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل نبرد سنگین فرهنگی دشمن دانست.

 

فرمانده سپاه کربلا  در مورد بیانات تاریخی مقام معظم رهبری در مهر ماه ۱۳۹۱ در جمع عزیزان روحانی خراسان شمالی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جایگاه ویژه‌ی خود را در بین دستگاه‌های مختلف مرتبط با مسجد، از نظر حقوقی و نقش خود را که احیای کارکردهای مسجد در عرصه فرهنگی هنری باشد را به درستی پیدا نمودند .

 

وی در ادامه گفت: امروزه نیز ضرورت وجود فعالیت‌های فرهنگی هنرمندانه، از سوی مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید قرار گرفته که این تاکید می تواند تاکیدی بر گسترش کمی و کیقی کانون های فرهنگی هنری مساجد و لزوم توجه به این نهاد مقدس باشد .

 

 

 

عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در بیان خود به کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرده و گفت : از  نگاه بنده آنچه در پیشرفت کانون های فرهنگی هنری مساجد و حتی هر نهاد دیگر تاثیرگذار است ، توجه به هدف تعیین شده و تنظیم نقشه ی راه بر اساس آن هدف با دو رویکرد شکلی و محتوایی و پیگیری موثر برای رسیدن به آن هدف می باشد  البته شکی نیست که هم افزایی بین نهادهابه معنای واقعی در نیل به اهداف تمامی نهادهای متولی مسجد موثر خواهد بود .

 

 

 

فرمانده سپاه کربلادر مورد تقسیم تخصصی ماموریتها بین دستگاه‌های عضو شورا گفت :  تقسیم تخصصی ماموریتها بین دستگاه های عضوشورا و سطح بندی جلسات و دعوت از مدعوین موثر و همچنین معرفی نمایندگان تام الاختیار و نظارت و پیگیری بر حسن انجام ماموریت های محوله در امر مسجد از سوی اعضای ستادی شورا ، می تواند به پیشرفت عملکرد مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشد .

 

 

 

سردار بابائی در مورد مساعدت و همکاری بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد:  از آنجا که نقش اساسی بسیج حمایت از نهادهای متولی در امر حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بسیج در زمیته ماموریت کانون های فرهنگی هنری مساجد حفظ و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی با بیان هنرمندانه با تقویت محوریت مساجد می باشد .

 

 

 

وی در ادامه گفت: از طریق ارائه برنامه های راهبردی و عملیاتی ، گسترش همکاری های بومی اقتضایی ، تجمیع  ظرفیت های موجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم افزایی بسیج و کانون ساجد در امر نیرو های انسانی (اعضای کانون مساجد و پایگاه بسیج )و مادی (تجهیزات کتابخانه ای،هنری ،اردوگاه ، آموزشگاه، سالن های ورزشی و....)با در نظر گرفتن ساز و کارمنسجم ، می تواند مساعدت نکند .

 

 

 

عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در مورد  رویداد بزرگی که در سطح کشور تحت عنوان فهما رخ داده شد گفت : رویداد ملی فهما اتفاقی نادر در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل نبرد سنگین فرهنگی دشمن است اینکه با این حجم بسیار وسیع به فعالیتهای قرآنی ،فرهنگی ، اجتماعی در قالب هنری توسط کانون ها پرداخته شده ودر سطح استانی و ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و داوری شده اند  ، هم مورد تقدیر و تشکر است و هم می تواند در امر گسترش الگو بسیار تاثیر گذار باشد .

 

 

 

یادآور می شود که سردار بابایی از سوی وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی  در تاریخ بیستم شهریور ۹۸ به عنوان عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران منصوب  شدند.

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

 

پایان پیام/ 500

نظر شما