شناسهٔ خبر: 38479667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

دیده بان ایران:

محمود صادقی چرا وصیت کرد؟

نفر دومی که امروز شخصاً از مثبت بودن تست کرونای خودش خبر داد «محمود صادقی» بود. نماینده پیگیر و البته پر حاشیه ای که حتی خبر اعلام مبتلا بودنش به ویروس کرونا هم تنها پس از چند دقیقه حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشت. او ضمن اعلام این نکته که امیدی به ادمه حیات ندارد از رییس قوه قضاییه خواست تا با درخواست مرخصی زندانیان امنیتی سیاسی، شرایطی را فراهم کند تا این افراد در این شرایط سخت کنار خانواده خود باشند. اما چرا برعکس ایرج حریرچی؛ محمود صادقی اعلام کرده است که امیدی برای ادامه زندگی پس از مثبت اعلام شدن نتیجه ویروس کرونا ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران، عصر امروز دو خبر تکان دهنده در شبکه های اجتماعی باعث شد تا کاربران در فضای مجازی و مردم عادی در فضای واقعی جامعه پر اضطراب این روزهای تهران و ایران بار دیگر دچار نگرانی بیش از پیش شوند. خبر اول اینکه معاون کل وزیر بهداشت؛ ایرج حریرچی شخصی که در نشست خبری روز گذشته سخنگوی دولت بارها و بارها سرفه می کرد و از اعلام آمادگی دولت و کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر میداد، عصر امروز با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که او هم کرونا دارد.

حریرچی البته این را هم اضافه کرده است که مراقب خودتان باشید؛ این ویروس، ویروس دموکراتی است،‌ فقیر و غنی و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد و ممکن است تعدادی را مبتلا کند. 

اما نفر دومی که امروز شخصاً از مثبت بودن تست کرونای خودش خبر داد «محمود صادقی» بود. نماینده پیگیر و البته پر حاشیه ای که حتی خبر اعلام مبتلا بودنش به ویروس کرونا هم تنها پس از چند دقیقه حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشت.

او ضمن اعلام این نکته که امیدی به ادمه حیات ندارد از رییس قوه قضاییه خواست تا با درخواست مرخصی زندانیان امنیتی سیاسی، شرایطی را فراهم کند تا این افراد در این شرایط سخت کنار خانواده خود باشند.

اما چرا برعکس ایرج حریرچی؛ محمود صادقی اعلام کرده است که امیدی برای ادامه زندگی پس از مثبت اعلام شدن نتیجه ویروس کرونا ندارد.

آبان گذشته بود که او در یک مصاحبه تصویری با سایت اعتمادآنلاین اعلام کرد که سال 60‌ پس از شهادت پدرش (در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تیرماه 1360) وارد مدرسه حقانی شده و لباس روحانیت به تن کرده و سپس در جنگ تحمیلی عازم جبهه شده است و در همان دوران به دلیل اصابت ترکش به ناحیه سر به درجه جانبازی نائل شده است و به دلیل آسیبی که به سر او وارد شد دیگر نتوانست عمامه بر سر بگذارد. از همین رو لباس روحانیت را از تن به در آورده و به قول خودش جبّه سیاست پوشیده است. تا جاییکه توانست در انتخابات مجلس دهم با لیست امید وارد مجلس شورای اسلامی شود.

حال با توجه به مبتلا شدن محمود صادقی به ویروس کرونا و احتمالاً به دلیل پایین بودن ایمنی بدن این نماینده جانباز مجلس، خطر بیشتری او را تهدید می کند که که در یک توییت ناامید کننده اعلام کرده که امیدی به ادامه حیات ندارد.

گفتنی است محمود صادقی که چندی پیش برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم هم اقدام کرده بود توسط شورای نگهبان به دلیل عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت شد.

 

*تحریریه دیده بان ایران

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما