شناسهٔ خبر: 38479655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اتفاق غیرمعمول برای پرسپولیس در فصل جدید؛ به یاد کالدرون

تهران- ایرنا- پرسپولیس در سه مسابقه رسمی اخیر خود بردی نداشته است؛ این اتفاق در حالی رخ داده که در زمان کالدرون هیچ‌وقت آنها در بیش از یک بازی، به طور مداوم از کسب پیروزی محروم نبودند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید روز پنجشنبه به مصاف شهرخودروی مشهد بروند. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که سرخپوشان تهرانی در سه بازی رسمی اخیر خود بردی نداشته‌اند و این اتفاق در این فصل برای اولین بار است که رخ می‌دهد.

سرخپوشان تهرانی در زمان هدایت توسط گابریل کالدرون هیچ‌وقت در بیش از یک مسابقه به طور متوالی از برد محروم نبودند. روند نتیجه‌گیری تیم پایتخت‌نشین در زمان حضور مرد آرژانتینی به این ترتیب بود: برد- باخت- برد- برد- باخت- برد- باخت- برد- برد- مساوی- برد- باخت- برد- برد- برد- برد- برد- برد- برد.

حالا اما یحیی بعد از ۲ برد شیرین مقابل تراکتور و صنعت نفت در سه دیدار بعدی مقابل استقلال، الدحیل و الشارجه به ۲ تساوی و یک باخت دست پیدا کرده است. باید دید شهرخودرو این آمار منفی را از سه بازی به چهار بازی افزایش خواهد داد یا یحیی و شاگردانش اجازه چنین کاری را نمی‌دهند و مجددا به مسیر بردهای خود بازمی‌گردند.

نظر شما