شناسهٔ خبر: 38477921 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قسمت پنجم سریال خواب زده منتشر شد+ دانلود قسمت 5 خواب زده

قسمت پنجم سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری سه شنبه ۶ اسفند منتشر شد.

صاحب‌خبر -

قسمت پنجم سریال خواب زده منتشر شد+ دانلود قسمت 5 خواب زده

فرارو-  قسمت پنجم سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم، سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.

برای خرید قانونی و دانلود جلال قسمت پنجم سریال خواب زده اینجا کلیک کنید

در خلاصه‌ی داستان این قسمت آمده است: «ستاره برای گرفتن رضایت از صاحب کار قدسی به خانه اش می‌رود و با شوهر سابق اش روبرو می‌شود. او قصد دارد تا انتقام ۱۵ سال زندانی بودنش را از ستاره بگیرد...»

در قسمت پنجم ستاره که هشدار پدرش درباره‌ی برگشتن احمد (مهدی سلطانی)، شوهر سابقش، را جدی نگرفته بود، وقتی سراغ شاکی پرونده‌ی قدسی می‌رود با احمد روبرو می‌شود و به سرعت از آن جا پا به فرار می‌گذارد.

احمد که همسر سابق ستاره بوده است در زمان ازدواجشان بسیار ستاره را می‌آزرده و حتی برای موضوعی او را به زندان انداخته است. ستاره بعد از تمام شدن ۲ سال حبسش تصمیم می‌گیرد که حقش را از احمد بگیرد و او را به زندان بیاندازد. او در این راه موفق می‌شود، اما کسی که خودش را مادر احمد می‌داند و به چشم ستاره خود شیطان است با کینه اش دامن ستاره می‌گیرد...

ستاره: همیشه برام سوال بوده که ببینم تو جنی؟ پری ای؟ شیطانی؟... همیشه هم به یه جواب رسیدم: تو خود خود شیطانی در قالب انسان

منور: من خود کینه ام. ارثم کینه ست. میراثم کینه ست. وصیتم کینه ست. هدیه ام کینه ست...

اوضاع برای هما نیز پیچیده‌تر می‌شود. مسعود رها را پیدا می‌کند و بعد از کتک کاری با او از راز عشق هما به شادان باخبر می‌شود؛ بنابراین به سراغ شادان می‌رود و او را تهدید می‌کند. رها نیز خودش را به شادان می‌رساند و خودی نشان می‌دهد. بدین شکل عرصه برای شادان که تحت انواع فشار‌های خارجی است، از مرگ دخترش و رابطه اش با ستاره تا مسائل مربوط به حساب و کتاب کارخانه، تنگ‌تر می‌شود و فشار را بر او افزون می‌کند.

همان طور که پیش بینی می‌شد خواب زده قسمت پنجم را به پیش بردن داستان و شکل دادن روابط و کشمکش‌های موجود میان کاراکتر‌ها می‌پردازد. بعد از سه چهار قسمت اول و تشنه کردن مخاطب برای کشف راز هر یک شخصیت‌ها و ایجاد دلهره برای پی بردن به ماهیت شیطانی برخی از آن‌ها حالا نوبت پیش بردن قصه و تبیین پیشینه‌ی هر یک از آن‌ها می‌رسد.

تا اینجای داستان خواب زده با نشانه گذاری هایش تکلیف نیرو‌های خیر و شر داستان را مشخص کرده است. شیاطین قصه با افکت‌های صوتی و آرایش ظاهری شان و با کفش‌های میخ دارشان مشخصند و سایرین نیز که مدام در گزند وسوسه‌های شیطانی آن‌ها هستند نیز هم.

ادامه خواب زده به تقابل این نیرو‌های شیطانی با انسان‌های بی گناهی می‌پردازد که در معرض امتحان قرار گرفته اند و با یک تصمیم اشتباه می‌توانند در ورطه‌ای بیفتند که بازگشت از آن سخت‌تر از چیزی که به نظر می‌رسد باشد.

نظر شما