شناسهٔ خبر: 38473345 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فراخوان نظرات #کرونا را شکست می دهیم

با توجه به درگیری مردم با مسئله کرونا و نحوه مقابله با این بیماری ویروسی، خبرگزاری رسا فراخوانی را با هشتگ کرونا را شکست می‌دهیم، برای تبادل نظرات صورت داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، از چهارشنبه هفته گذشته تا کنون خبرهای زیادی پیرامون شیوع بیماری ویروسی کرونا در میان جامعه پخش شده است، خبرهایی که بسیاری از آنها واقعیت نداشته و برخی دیگر از آنها تکذیب شده است.

با اعلام، اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های متعدد توسط وزارت بهداشت این موضوع در طول چند روز گذشته و در سطح ملی اطلاع رسانی شده، البته رسانه‌های متعدد با جهت‌گیری‌های مختلف به این مسئله پرداخته‌اند.

در این میان رسانه‌های خارجی در فضای مجازی با القای ناامیدی و ترس در میان مردم ایران به پوشش وسیع اخبار کرونا در کشور پرداختند به طوری که دیروز در شبکه بی بی سی یک خبر درباره کرونا از چین مخابره شد، در حالی که اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران، در این شبکه بیش از 27 خبر، پوشش و برنامه رسانه‌ای بود.

اما در این میان مردم مومن و متدین ایران اسلامی با توجه به روحیه نوع دوستی و همکاری مشترک و طبع ایمانی جامعه ایرانی و توجه به ذکر، دعا و آرامش درونی به همدیگر کمک کردند تا این مشکلات نیز به پایان برسند. در این میان گروهی از طلاب اظهار آمادگی کردند که به کمک کادر پزشکی بیایند و همچنین علما و مراجع توجه به دستورات پزشکی را لازم دانسته و مردم در کنار سوالات و ابهامات خود، قدردان جامعه پزشکی ایران هستند.

اساتید، طلاب، فضلا، روحانیان و دیگر مخاطبان خبرگزاری رسا می توانند با ارسال نظرات خود در زمینه مبارزه با ویروس کرونا با هشتگ #کرونا را شکست می دهیم، در این فراخوان شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند ذیل همین خبر از طریق "ارسال نظر" یا از طریق ایمیل خبرگزاری رسا به آدرس info@rasanews.ir و از طریق شبکه های ایتا و سروش نظرات خود را ارسال کنند. /882/ 302/

نظر شما