شناسهٔ خبر: 38473337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد:

ضرورت انسجام بخشی به مدیریت مساجد در کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که متأسفانه امروز یک مدیریت منسجم در بخش مساجد نداریم، گفت: باید در بحث حضور کانون ها، پایگاه ها، امام جماعت و هیأت امناء در سطح مساجد یک مدیریت منسجم داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)، این ماه را ماه نزدیکی به خداوند متعال دانست و افزود: رجب و شعبان دروازه های ورود به ماه میهمانی خدا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت های معنوی ماه رجب در جهت تهذیب نفس و خودسازی بهره گیریم، خاطرنشان کرد: روزهای ماه رجب از جمله روزهای پرفضیلت و ارزشمند است که باید فضیلت و بزرگی آن بیشتر به جامعه معرفی شود.

وی با تأکید بر این که متأسفانه امروز یک مدیریت منسجم در بخش مساجد نداریم، گفت: باید در بحث حضور کانون ها، پایگاه ها، امام جماعت و هیأت امناء در سطح مساجد یک مدیریت منسجم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود از تعریف کارگروهی در بحث مساجد خبر داد و با بیان این که این کارگروه به زودی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت جایگاه مساجد بهره گرفته شود.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان در مساجد تأکید کرد و گفت: باید اشتیاق لازم در جوانان برای مشارکت در برنامه های مساجد ایجاد شود و فضای میان کانون های مساجد را رقابتی کنیم.

نظر شما