شناسهٔ خبر: 38470196 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خرید آپارتمان در الهیه با املاک دلتا

اگر قصد خرید آپارتمان در الهیه و یا اجاره آپارتمان در الهیه رادارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در الهیه از املاک دلتا دیدن کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک دلتا، الهیه از محله‌های اعیان‌نشین و لوکس شمال تهران است. این محله از شمال به باغ فردوس و میدان تجریش، از جنوب به بزرگراه‌های صدر و مدرس، از شرق به خیابان شریعتی و از سمت غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود.

کوچه‌های مسکونی آرام و خلوت، دسترسی آسان به محله‌های اطراف و همچنین مراکز تجاری و برج‌های مجلل آن از یک‌ طرف و بالا بودن ضریب امنیت این منطقه به دلیل وجود نهادهای دیپلماتیک از طرف دیگر تقاضای خرید آپارتمان در الهیه یا اجاره آپارتمان در الهیه را افزایش داده است.

خیابان‌های فرشته، تختی (ژاله سابق)، جردن، الهیه، چناران واثق‌نوری از مهم‌ترین خیابان‌های الهیه است. این معابر به همراه عدم هر گونه محدودیت ترافیکی، عبور و مرور و تردد با خودروی شخصی را در این منطقه آسان کرده‌اند.

به‌علاوه، به دلیل همسایگی الهیه با خیابان‌های شریعتی و ولیعصر، دسترسی این محله به ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در سطح خوبی قرار دارد. ایستگاه‌های مترو صدر و قیطریه و تاکسی‌های اطراف این ایستگاه‌ها نیز شما را به الهیه خواهند رساند.

مراکز خرید الهیه

الهیه ازلحاظ دسترسی به مراکز خرید در وضعیت مطلوبی قرار دارد. از مراکز خرید الهیه که معمولا قیمت‌ها در آن بالا است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

.   مرکز خرید فرشته 

.   مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه

.   مرکز خرید ملل

.   مرکز خرید سام سنتر

.   مرکز خرید کویین سنتر

نزدیکی الهیه به ولیعصر و تجریش نیز دسترسی ساکنان این محله به مراکز خرید تجریش و ولیعصر را آسان کرده است.

مکان‌های مهم الهیه تهران

همان‌طور که گفته شد الهیه نهادهای دیپلماتیک بسیاری را در خود جای‌ داده است.

سفارت‌های سوئیس، دانمارک، بلژیک، فنلاند، مصر، مالزی، باغ سفارت روسیه، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه در این محله قرار دارند. موزه موسیقی و موزه پروفسور حسابی نیز از مراکز دیدنی این محله هستند.

الهیه از مناطق لوکس شمال تهران است. عمده خانه‌های الهیه، متراژ بالا بوده و به دلیل بالا بودن قیمت مسکن، سکونت در این محله بودجه بسیار بالایی لازم دارد.

قیمت خانه در خیابان‌های فرشته، گلناز، گلپا، پارسا، صحرا و فلسطین به‌طورمعمول گران‌تر از نقاط دیگر این محله است.

از بهترین مناطق الهیه برای زندگی می‌توان به خیابان فرشته و خیابان فلسطین (یک تا پنج) اشاره کرد. دلیل گران بودن خیابان فرشته نسبت به سایر منطقه‌های الهیه، وجود کوچه‌های پهن در این خیابان است.

خیابان فلسطین نیز به دلیل شرایط آب‌وهوایی خوبی که دارد یکی دیگر از مناطق خوب الهیه است. اگر قصد خرید خانه در الهیه را دارید بد نیست بدانید قیمت خانه در این محله از متری ۳۰ میلیون تومان شروع‌ شده و تا متری ۶۰ میلیون تومان ادامه دارد.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها

اگر فقط یک‌بار در طول زندگی‌تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک‌بار با این مرکز تماس گرفته‌اید.

استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد.

خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خریدوفروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است.

ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جابه‌جا کرده و امروز دلتا به‌عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

 وب‌سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شمارا به‌عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما