شناسهٔ خبر: 38466859 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت نام ۳۶۵ داوطلب در آزمون دستیاری دندانپزشکی

طاهره مرادی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بااشاره به ثبت نام بیش از ۳۶۵ داوطلب در آزمون دستیاری دندانپزشکی تاکید کرد: ۱۲ اسفند، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است.

صاحب‌خبر -

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ از روز گذشته دوشنبه پنجم اسفندماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد و این مهلت ۱۲ اسفندماه پایان می‌پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون ۳۶۵ داوطلب در آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی ثبت نام کردند،‌گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند بر اساس مطالب مندرج در این دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه ظرفیت دقیق پذیرش در آزمون دستیار رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ هنوز به طور دقیق  اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: طبق روال سال‌های پیش ظرفیت کل پذیرش حدود ۳۷۰ تا ۳۸۰ نفر خواهد بود.

حیدرزاده گفت: سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی به شکل تمام الکترونیک در ۱۹ حوزه و ۱۷ شهر کشور برگزار خواهد شد. همچنین تعداد رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۱۰ رشته است و برای پذیرش ۱۱۰ نفر نیز اعلام نیاز بومی شده است.

انتهای پیام

نظر شما