شناسهٔ خبر: 38466306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

تقدیر آیت الله العظمی شبیری زنجانی از طرح اقدام ملی مسکن

در دیدار اعضای شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان قم با آیت الله العظمی شبیری زنجانی(مدظله العالی) از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی و وزارت متبوع تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اعضای شورای معاونین این اداره کل با حضرت آیت الله شبیری زنجانی(حفظه الله تعالی) در بیت ایشان دیدار کردند.

در این دیدار، صبوری مدیرکل راه وشهرسازی استان قم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راه، مسکن و شهرسازی، افزود: طرح اقدام ملی تامین مسکن با هدف خانه دار کردن مردم و کنترل قیمت بازار از چند ماه گذشته شروع شده است.

وی توضیح داد: در استان قم نیز تعداد ۴۴۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند که تعداد ۲۱۵۵ نفر در مرحله تایید اولیه پذیرفته شده اند.

صبوری با اشاره به طرح جامع استان در خصوص تامین مسکن اظهار داشت: تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم سیاست گذاری شده، که با توجه به محدودیت زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی انجام شده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت کار برای تولید دو هزار واحد مسکونی خوب و مثبت ارزیابی می شود و به تازگی عملیات اجرایی آن شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت:  افق طرح دو سال خواهد بود و امیدواریم پس از دو سال این واحدها ساخته شوند.

در ادامه جلسه حضرت آیت الله شبیری زنجانی(حفظه الله تعالی) ضمن اعلام رضایت و تقدیر از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی و وزارت متبوع در بحث تولید مسکن و طرح اقدام ملی، خاطر نشان ساخت: مسکن، مسئله حیاتی برای آحاد جامعه و جزو اساسی ترین نیازهای افراد است که در صورت تامین آن، علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

معظم له اظهار داشت: انشاالله در زمینه تولید و تامین مسکن موفق و موید باشید و به طور حتم ثمره زحمات دست اندرکاران هدر نخواهد رفت.

مرجع تقلید شیعیان در پایان تاکید کرد: اگر در همه کارها و اقدامات، قصد قربت و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهید موجب مرضی خداوند تبارک و تعالی و ائمه معصومین (علیهم السلام) قرار خواهید گرفت.

نظر شما