شناسهٔ خبر: 38465460 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چند منظوره‌ی هوم پلاس ، همیشه درخشان، همیشه پاکیزه!

تمیزی و درخشندگی سطوح مختلف خانه، از معیارهای داشتن یک خانه‌ی زیبا و دلنشین است که همیشه مورد توجه خانم‌های خانه دار بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمیزی و درخشندگی سطوح مختلف خانه، از معیارهای داشتن یک خانه‌ی زیبا و دلنشین است که همیشه مورد توجه خانم‌های خانه دار بوده است. بنابراین در اکثر مواقع آن ها در پی این هستند که یک شوینده‌ی مناسب و باکیفیت را بیابند که هم سطوح مختلف خانه های آن‌ها را تمیز و براق و درخشنده کند و از طرفی به این جنس سطوح آسیبی وارد نکند. یک محصول خوب که بتواند به تمیزی همه‌ی سطوح خانه از سرامیک گرفته تا برق انداختن کاشی‌ها و تمیز کردن اجاق گاز کمک کند و زیبایی و تازگی را به ظاهر آن‌ها باز گرداند. از سوی دیگر این محصول خاصیت چربی زدایی بالایی نیز داشته باشد و از پس انواع چربی های موجود برآید. در عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده و مقرون به صرفه نیز باشد. به این معنی که لازم نباشد برای هر سطحی یک شوینده مخصوص تهیه شود، بلکه این محصول باید بتواند برای لکه بری انواع سطوح مورد استفاده قرار گیرد.

اگر قصد دارید یک پاک کننده‌ی چندمنظوره‌ی خوب را پیدا کنید که برای سطوح مختلف خانه و آشپزخانه‌ی شما مورد استفاده باشد و همچنین نتیجه‌ی درخوری را به شما ارائه دهد، لازم است پیش از خرید به معیارهای مواد شوینده‌ چندمنظوره  یا چندکاره خوب، توجه کنید. اینکه تا چه اندازه محصول مورد نظر در برابر لکه‌ها مهارت دارد؟ چقدر برای سطوح مختلف خانه مناسب است و آیا این توانایی را دارد که از جنس و ظاهر این سطوح مراقبت کند؟  این سوالات، دغدغه‌های مهمی هستند که باید پاسخ داده شوند تا شما را به یک نتیجه‌ی مطلوب و دلپسند برسانند.

در ابتدا باید ببینیم که ما از یک چندمنظوره‌ی خوب چه انتظاراتی داریم. در قدم اول بیان این نکته ضروری است که یک شوینده‌ی بهداشتی خوب و با کیفیت باید منطبق بر پارامترهای تولید همان محصول در سطح جهانی باشد و از دانش و تکنولوژی روز جهان پیروی کند. دیه شده است که بسیاری از مصرف کنندگان اغلب از بوی بد و نامطبوع برخی از شوینده‌ها گله می‌کنند که موجب بروز حساسیت‌های مختلفی برای آن‌ها شده است. عده ای نیز شکایت دارند که برخی از شوینده‌ها از قدرت بالایی در پاک کردن سطوح مختلف برخوردار نیستند. از سویی دیگر برخی از شوینده‌ها وجود دارند که بر روی سطوح مختلف اثرات نامطلوبی بر جا گذاشته و باعث تخریب و آسیب دیدگی سطح مورد نظر می‌شوند.

با توجه به معیارهایی که در بالا گفته شد، ما به شما شوینده‌ی چندمنظوره هوم پلاس را توصیه می‌کنیم. هوم پلاس با کیفیت بالای خود، شروع داستان پاکیزگی خانه‌های شماست. پاک‌ کننده‌ی  چندمنظوره‌ی هوم پلاس، هم از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است و هم یک چربی زدای عالی و قدرتمند به شمار می‌رود. همچنین به دلیل سازگاری با انواع سطوح موجود در خانه‌ی شما به طور گسترده قابل استفاده است.

برند هوم پلاس در زمره‌ی برندهای باکیفیت و موفق گروه صنعتی پاکشو است که از همان آغاز، تحت عنوان همراه و یاور همیشگی بهداشت و سلامت خانواده‌های ایرانی اقدام به کار کرد. این برند با اعلام هدف ارزشمند خود یعنی حفظ سلامت و تندرستی خانه و خانواده، با تولید محصولاتی درجه یک و بی نظیر در عرصه‌ی خدمات بهداشت خانگی روانه‌ی بازار شد.  

از جمله محصولات خوب و با کیفیت برند هوم پلاس، پاک کننده‌ی چندمنظوره‌ی آن است. برای تولید این محصول از روش‌های نوین جهانی بهره گرفته شده است. این شوینده بر پایه‌ی فرمولاسیون پیشرفته خود قادر است با محصولات مشابهی در سطح جهان رقابت کند. همچنین این پاک کننده، یک ضدعفونی کننده‌ی محیط قوی و کارآمد است که در پاک کردن انواع لکه‌ها با مهارتی مثال زدنی وارد عمل می‌شود. به علاوه این توانایی را دارد که بر روی سطوح مختلف خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. این محصول در تمیز کردن سرامیک، برق انداختن کاشی و تمیز کردن اجاق گاز بسیار دقیق و حرفه‌ای است و سطحی درخشان و زیبا را به شما هدیه خواهد داد. 

از توانایی‌های منحصر به فرد چندمنظوره‌ی هوم پلاس، سرعت و قدرت بالای این شوینده در مواجهه با انواع لکه‌های موجود بر روی سطوح مختلف خانه است. این چندمنظوره‌ی فوق العاده و شگفت انگیز با صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی شما یک سطح براق و جذاب را برای خانه‌های شما فراهم می‌آورد. همچنین با دارا بودن خاصیت چربی زدایی بالای خود برای پاک کردن آلودگی‌های ناشی از چربی و روغن بسیار موثر است.

ساز و کار استفاده از این چندمنظوره بسیار آسان است. کافی است نازل پمپ را در حالت اسپری قرار دهید و آن را بر روی سطح دلخواه خود به کار ببرید. سپس با کمک یک دستمال تمیز و مناسب، آن را از روی سطح مورد نظر پاک کنید. نتیجه سطحی درخشنده و براق خواهد بود که زیبایی خانه شما را تکمیل خواهد کرد. هوم پلاس در پاک کردن انواع لکه‌های حاصل از دوده نیز بسیار تواناست. همچنین در برابر لکه‌های کهنه که به تدریج مقاوم شده‌اند از قدرت قابل توجهی برخوردار است. از دیگر نقاط قوت این شوینده، مناسب بودن آن برای سطوح شیب‌دار است. چرا که این محصول در قسمت اسپری، دارای توری فوم ساز بوده که از شره کردن آن بر روی سطح شیب‌دار جلوگیری می‌کند.

شما می‌توانید با خیال راحت شوینده‌ی چندمنظوره‌ی هوم پلاس را بر روی سطوح مختلف خانه‌ی خود همچون سرامیک، کاشی، دیوار روغنی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سطوح مختلف چوبی و …به کار ببرید و از تمیزی و درخشندگی آن کیف کنید. 


انتهای پیام/

نظر شما