شناسهٔ خبر: 38463711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

۲ بازی در فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، امشب

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با ۲ بازی پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در ادامه دور رفت این مرحله، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن میزبان بایرن مونیخ است.
بایرن، عقب ماندگی ابتدای فصل را جبران کرده و با چند پیروزی پیاپی و اختلاف اندک، در صدر جدول بوندس‌لیگاست. در طرف مقابل، چلسی از ابتدای فصل با مربیگری لمپارد جوان، روند پرفراز و نشیبی داشته و هم اکنون در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد.
 
این دو تیم در سوپرجام سال ۲۰۱۳ هم به مصاف هم رفتند که در پایان ضربات پنالتی، بایرن جام را بالای سر برد.
 
مصاف دیگرآن‌ها در یک چهارم‌نهایی فصل ۲۰۰۵- ۲۰۰۴ شکل گرفت؛ جایی که چلسی با مربیگری مورینیو در بازی رفت خانگی ۴-۲ به برتری رسید و با وجود شکست ۳-۲ در زمین بایرن، به نیمه نهایی صعود کرد.

هانس دیتر فلیک - سرمربی بایرن درباره این بازی گفت: باید با تمرکز بالا و علاقه بازی کنیم. باید شجاع باشیم و من به بازیکنانم اعتماد دارم، مهم است که بازی خوبی برابر چلسی به نمایش بگذاریم.

فرانک لمپارد - سرمربی چلسی هم در این باره گفت: این یک مسابقه رفت و برگشت است. تمرکز ما باید در هر ۲ بازی، بالاترین سطح خود را داشته باشد. در موارد هجومی دوست دارم که ریسک کنیم، اما در موارد دفاعی، باید خیلی دقت کنیم.

***
در دیگر بازی امشب، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان بارسلوناست.
ناپولی در این فصل سری آ، عملکرد قابل قبولی داشته است، به ویژه در مقطع فعلی که پس از شکست مقابل لچه، ۲برد پیاپی به دست آورده و خودش را تا رده ششم سری A بالا کشیده است.
 
در سوی دیگر، بارسلونا هم در بهترین وضع ممکن به ناپولی رسیده است. ۲برد پیاپی این تیم با ۲ لغزش متوالی رئال مادرید همراه شد تا بارسا با صدرنشینی و برتری دو امتیازی؛ آماده ال‌کلاسیکوی هفته آینده شود.

در این بین خبر خوشحال‌کننده برای هواداران بارسلونا، بازگشت مسی به روند گلزنی بود. او پس از یک ماه ناکامی در گلزنی، یکشنبه شب ۴ گل از ۵ تیمش مقابل ایبار را به ثمر رساند تا در صدر جدول گلزنان جای بگیرد.
...
کیکه ستین - سرمربی بارسلونا درباره بازی امشب گفت: ما در همین فصل، بازی‌های بی نهایت دشوار را تجربه کرده‌ایم و از نظر من، تیم کاملا آماده است. مطمئنم روند خوب اخیر تیم ادامه دارد. بازی هیجان انگیز و دشواری خواهد شد و منتظر بهترین نسخه ناپولی هستم.
...
جنارو گتوزو - سرمربی ناپولی هم گفت: ۲ روزی هست که با کادر فنی، ویدئو‌ها را آنالیز می‌کنیم. وقتی والورده در بارسلونا بود، یک بازه‌ی زمانی ۱۰-۱۱ ثانیه‌ای برای بازپس گیری توپ وجود داشت، اما این زمان الان به ۶ ثانیه رسیده است. نمی‌توانیم مسی را کنترل کنیم و البته نباید در دام این فکر بیفتیم که بارسلونا فقط مسی است.

نظر شما