شناسهٔ خبر: 38463387 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع نیوز | لینک خبر

مدیرعامل سازمان خدمات بیمه درمانی دربازدید از آسایشگاه کهریزک:

تجهیزات درمانی بیمه شدگان نیروهای مسلح درآسایشگاه کهریزک تأمین می شود

مدیرعامل و معاونین سازمان خدمات درمانی و رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و هیات همراه با حضور در سرای سالمندان کهریزک، از بخش های مختلف این مجموعه بزرگ بازدید و با مددجویان نیروهای مسلح حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان نیازهای آنان قرار گرفتند.  

صاحب‌خبر -
 
به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر امیرنوروزی مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح طی نشستی صمیمانه با مدیران و کارمندان زحمتکش و خدوم این آسایشگاه، با اعلام آمادگی کامل جهت رفع مشکلات درمان و توانبخشی آسایشگاه کهریزک گفت: با هم افزایی و همدلی ضمن بهبود شرایط جامعه هدف، می توانیم نسبت به بهبود خدمات بخش های درمان و توانبخشی گام های مؤثری برداریم.
 
 وی با تأکید بر حمایت کامل از بیمه شدگان نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح می تواند لوازم و تجهیزات مورد نیاز درمانی را تهیه کرده و در اختیار بیمه شدگان معزز نیروهای مسلح که در آسایشگاه کهریزک تحت مراقبت هستند، قرار دهد.
 
دکتر امیرنوروزی تصریح کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در جهت رفاه حال بیمه شدگان نیروهای مسلح، بسته توانبخشی MS و بسته آموزشی کار درمانی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی در منزل را برای خانواده های بیمه شده ای که یکی از اعضای خانواده بیماری هایی مثل CP (فلج مغزی) وMS  را دارند، فراهم کرده است.
 
مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، با اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره های آموزش عملی بسته مراقبتی از سالمندان در آسایشگاه کهریزک که با همکاری ساخد و مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان ساتا در حال انجام است، گفت: این سازمان از مهرماه سال جاری خدمات بالینی در منزل را تحت پوشش قرار داده است و می توانیم با پرداخت هزینه های بیمه شدگان نیروهای مسلحی که این خدمات را از کهریزک دریافت می کنند، بخشی از هزینه های این آسایشگاه را کاهش دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه طبابت و روند درمان درآسایشگاه کهریزک با تمامی مراکز درمانی کشور متفاوت است، اظهار داشت: بیماران در بیمارستان ها و کلینک های درمانی به حضور پزشکان می رسند تا پیگیر درمان خود باشند، حال آنکه در آسایشگاه کهریزک پزشکان نه تنها موظفند بر بالین بیمار حاضر شوند، بلکه باید در تشخیص بیماری و درمان آن دسته از عزیزانی که علائم آشکار بیماری ندارند نیز مشارکت داشته باشند.
 
دکتر نوروزی خاطرنشان کرد: تلاش ما همواره بر این بوده است که با امکانات موجود، بهره گیری از توان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و تخصص پزشکان آسایشگاه و درعین حال اعزام بیماران به مراکز درمانی و بیمارستانی نیروهای مسلح، درمان مددجویان نیروهای مسلح را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانیم.
   
گفتنی است، در این نشست سردار گودرزی رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح(سابا) با تقدیر از زحمات شبانه روزی پزشکان موظف و افتخاری آسایشگاه کهریزک، گفت: مجموعه کادر پزشکی، همکاران واحد پرستاری و مددکاری این آسایشگاه، دست به دست یکدیگر داده اند، تا زندگی آن گونه که شایسته عزیزان این مجموعه بزرگ است در جریان باشد.  
سردار گودرزی خدمت به بازنشستگان را افتخاری برای خود وسازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برشمرد و تاکید کرد: سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح تا آنجایی که در توان دارد و با استفاده از همه امکانات و منابع موجود، تلاش می کند تا به خانواده نیروهای مسلح و بازنشستگان مستقر در این مجموعه توجه ویژه داشته باشد و موجبات بهبود منزلت، سلامت، امنیت خاطر و ارتقاء سطح رضایت مندی این عزیزان را فراهم آورد.
 

نظر شما