شناسهٔ خبر: 38462493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

گوگل مپ بیمارستان های کرونایی در ایران را نشان می دهد

حوادث رکنا: شرکت گوگل به تازگی مراکز درمانی ایران که در حال فعالیت برای ویروس کرونا هستند را در مسیر یاب گوگل مپ اضافه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، ویروس کرونا روز به روز در جهان در حال گسترش است و دائما به تعداد افرادی که درگیر این ویروس هستند اضافه می‌شود. این ویروس حدود یک هفته است که وارد کشور شده و در کشور ما نیز چند مورد تلفات به جا گذاشته و افراد زیادی را نیز وارد قرنطینه کرده است. در این میان بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مثل مسیر یاب‌ها، مراکز درمانی مربوط به این ویروس را در نرم افزارهای خود مشخص کرده‌اند تا از این طریق مردمن بتوانند سریع‌تر به این مراکز دسترسی و برای آزمایش و یا درمان بیماری خود اقدام کنند.

گوگل مراکز درمانی کرونا را روی گوگل مپ مشخص کرد

در حال حاضر عموم مسیریاب‌های مورد استفاده توسط کاربران به شرکت‌های خارجی مربوط می‌شود که در این میان نر افزار Google Map از درصد استفاده بالاتری نسبت به سایر مسیریاب‌های خارجی در کشور بهره می‌برد. شرکت گوگل از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین، بیمارستان‌هایی که برای درمان این ویروس فعالیت داشتند را روی نقشه خود مشخص کرد؛ این شرکت با توجه به شیوع این ویروس در هر کشور و با اولویت بندی مراکز درمانی هر کشور را مشخص کرد. به تازگی نیز این اقدام شرکت گوگل به ایران رسیده است و کاربران با مراجعه به نرم افزار گوگل مپ یا نسخه وب مسیر یاب شاهد مشخص شدن مراکز درمانی کرونا خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما