شناسهٔ خبر: 38462019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

‌ مدیر کل مدیریت بحران مطرح کرد:

آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان لرستان

ابراهیم شریفی

مدیرکل مدیریت بحران لرستان به منظور جلوگیری خسارات ناشی از سیل احتمالی از آماده‌باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلام‌رضا آقامیرزایی با اشاره به اقدامات انجام شده به‌منظور جلوگیری از خسارات ناشی از سیل احتمالی روزهای آتی در استان، گفت: به دنبال پیش‌بینی ورود سامانه بارشی قوی به جو لرستان فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

وی افزود: همچنین سپاه حضرت ابولفضل (ع) با ظرفیت ۴۲ گردان، ۵۶ گروه جهادی و ۴ موسسه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تجهیزات و امکانات لازم در حال آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها و سیستم‌های هشداردهنده دستگاه‌های خدمات رسان به مردم و مناطق مسکونی اطراف رودخانه‌ها داده شده است، افزود: همچنین شرکت مخابرات استان به تمامی تلفن‌های همراه اول، ایرانسل و... در سطح استان طی سه مرحله پیامک‌های هشدار دهنده ارسال کرده است.

وی بیان کرد: در صورت وقوع سیل برای اسکان اضطراری فرمانداری‌ها با همکاری هلال احمر و شهرداری‌ها از ظرفیت سالن‌های سرپوشیده استفاده خواهند کرد.

آقامیرزایی ادامه داد: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی برای تامین شرایط بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار در این کمپ‌ها اقدامات و تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما