شناسهٔ خبر: 38461427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش و پرورش رسالت خطیری در رشد علمی و اخلاقی دانش آموزان بر دوش دارد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به رسالت آموزش و پرورش در رشد علمی و اخلاقی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در این زمینه باید برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، شامگاه دوشنبه(5 اسنفدماه9)، در دیدار با دکتر اوحدی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش لرستان نیازمند یک برنامه ریزی مدون و ارتباط قوی با روحانیت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب جوان ها دو دسته هستند، یک دسته متدین و انقلابی که باید از آنها مراقبت کرد و دسته دیگر اینگونه نیستند و باید با محبت جذب شوند، اظهار داشت: این توصیه باید سرلوحه کار مدیران عرصه فرهنگ و آموزش قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش با توجه به وظیفه حساسی که در رشد علمی و اخلاقی دانش آموزان بر دوش دارد، باید برنامه ریزی مدونی داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید ارتباط با نخبگان حوزه، دانشگاه و فرهیختگانی که در مجموعه آموزش و پرورش انجام وظیفه می کنند، تقویت شود.

 

وی افزود: در آموزش و پرورش باید افزون بر تبلیغ مسائل فرهنگی، کیفیت را تبدیل به کمیت کرده و از ظرفیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بهره مند شد.

 

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: در آموزش و پرورش استان لرستان انتظار می رود اقدامات مثبت حفظ و تقویت شود و با برنامه ریزی مشکلات را برطرف کرد.

پایان پیام/ 666

نظر شما