شناسهٔ خبر: 38461090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فلیک: با احترام بازی با چلسی را شروع می‌کنیم نه ترس؛ لمپارد در مسیر درستی قرار دارد؛ این دیدار به فینال سال 2012 لیگ قهرمانان ربطی ندارد

مهیار میرزاپور

فلیک می داند که چلسی لمپارد تیم قابل احترامی است و یک بازی مهم و سخت در انتظار بایرن مونیخ است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می رود. این بازی از مرحله یک هشتم نهایی است و از ساعت 23:30 سه شنبه شب به وقت تهران شروع می شود.

به گزارش اشپورت آینس، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد. کنفرانس خبری لمپارد هم برگزار شده است.

لمپارد بازیکنان جوان زیادی در ترکیب دارد. آن ها گاهی خیلی راحت بازی می کنند که این گاهی می تواند یک شمشیر دولبه باشد. گل های زیادی به ثمر می رسانند. ولی اینجا در خانه شان می توانند فشار زیادی بر رقیبشان وارد کنند. بازی خاصی برای ما خواهد بود. ما در خط حمله نقاط قوتی داریم. من قبلا هم در لندن و در این استادیوم بوده ام. آخرین بار همراه با آینتراخت فرانکفورت بود. نقاط قوت و ضعف چلسی را تحلیل کرده ایم. بازیکنان آن ها خیلی خوب وظایفشان را انجام می دهند. با احترام این بازی را شروع می کنیم نه ترس.

نتیجه مطلوب:

باید با تمرکز بالا و علاقه بازی کنیم. تیم من می داند که چه توقعاتی وجود دارد. ما می خواهیم شجاع باشیم و من هم به بازیکنانم اعتماد دارم. فشار؟ ما تیم را به خوبی آماده کردیم. مهم است که بازی خوبی برابر چلسی به نمایش بگذاریم.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012:

هیچ ربطی به آن ندارد. بازی ما با چلسی هیچ ربطی به آن فینال ندارد.

عملکرد لمپارد در چلسی:

موفقیت هایی که کسب کرده نشان می دهد او در مسیر درستی است. لمپارد کارش را خیلی خوب انجام می دهد.

نمایش پر افت و خیز کوتینیو:

عملکرد او در تمرینات مرا امیدوار می کند. کوتینیو بازیکن بااستعدادی است و فشار زیادی به خودش وارد می کند. تمام تصمیماتی که حالا گرفته می شوند صحیح نیستند. ما همچنان از او حمایت می کنیم. این بازیکن از بارسلونا به اینجا آمده و جا افتادن در ترکیب تیم جدید ساده نیست. او خیلی درونگراست.

قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا:

ما تیم باکیفیتی در اختیار داریم. هرچند گاهی در برخی از پست ها دچار مشکل می شویم. چه کسی می داند این تورنمنت چه سرنوشتی خواهد داشت. فعلا فقط به بازی با چلسی فکر می کنیم.

روبرت لواندوفسکی:

او به بهترین فرم رسیده و گل های زیادی در فصل جاری زده است. امیدواریم به این روند ادامه دهد و در بازی با چلسی هم گلزنی کند. لواندوفسکی یک بازیکن مهم برای تیم و یک رهبر است. او در امور دفاعی هم به بایرن کمک می کند. آمار گلزنی روبرت فوق العاده بوده است.

نظر شما