شناسهٔ خبر: 38460047 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

بررسی ویدیویی ال جی G8s تینکیو

آیا ال‌جی G8s تینکیو، با وجود قابلیت و توانایی‌های منحصر به‌فرد، در برابر رقبای توانمند خود در بازار ارزش خرید دارد؟ با زومیت همراه باشید.

صاحب‌خبر -

ال‌جی G8s تینکیو یکی از توانمندترین محصولات حال‌حاضر غول کره‌ای دنیای فناوری است که به‌‌تازگی وارد بازار کشورمان شده است. ال‌جی گوشی جی ۸ اس را مناسب افرادی توصیف می‌کند که به‌دنبال محصولی با تجربه‌ی کاربری منحصربه‌فرد هستند؛ تجربه‌ای که ظاهرا با جی ۸ اس به‌کمک ثبت سلفی‌‌های بهتر و ضبط ویدئوهای پایدارتر حاصل خواهد شد. G8s زرق‌وبرق رقبای گران‌قیمت خود را ندارد؛ این محصول پرچم‌دار از نمایشگر ۶/۲۱ اینچی OLED با وضوح +FHD، حاشیه‌های نسبتا باریک و بریدگی عریض بهره می‌برد؛ دوربین سه‌گانه‌ی آن عریض‌ترین لنز موجود در بازار موبایل با میدان دید ۱۳۷ درجه‌ای را مقابل خود می‌‌بیند و به لطف تجهیز به اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، از یکی از قدرتمندترین سخت‌افزار‌های موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند بهره می‌گیرد. قابلیت‌های خاص مانند ایرموشن، Hand ID و تشخیص چهره برخی از مواردی است که G8s را در نوع خود کم‌نظیر می‌کند.

اما با وجود رقبای بسیار توانمندی از برند‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی، آیا ال‌جی G8s توانایی عرض اندام دارد و خود را محصولی با ارزش خرید مناسب معرفی می‌کند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال، شما را به تماشای بررسی ویدیویی زومیت از ال‌جی G8s دعوت می‌کنیم. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در رابطه با ال‌جی G8s چیست؟

برچسب‌ها:

نظر شما