شناسهٔ خبر: 38459929 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش مجدد مقاومت فلسطین به تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی

سخنگوی گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی دوشنبه شب از واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع خود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی دوشنبه شب از واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع خود خبر داد.

«ابو حمزه» در صفحه توئیتر نوشت: ما از پایان واکنش نظامی خود به دو جنایت خانیونس و دمشق خبر داده بودیم. اما دشمن متعهد نبود و مواضع و رزمندگان ما را بمباران کرد و ما در چارچوب بمباران در مقابل بمباران جواب دادیم. به دشمن می‌گوییم که ما را آزمایش نکند. ما معادله واکنش در مقابل واکنش را مستحکم خواهیم کرد و تهدیدات شما ما را نمی‌ترساند.

وی افزود: هرگونه اقدام مقاومتی در هر زمان و مکان و شرایطی اقدامی مشروع و مورد حمایت مردم و مقاومت است. ما افتخار می‌کنیم که جان خود را فدا کنیم تا ملت و امت ما با عزت و کرامت زندگی کند.

از سوی دیگر، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از اصابت یکی از موشک های گروهان های قدس به نزدیکی یکی از تاسیسات حساس رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گفته این کانال، اگر این راکت مستقیماً به تاسیسات حساس مذکور اصابت می کرد تلفات زیادی بین شهرک نشینان و منازل اطراف بر جا می گذاشت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: اگر این راکت مستقیماً تاسیسات مذکور را هدف قرار می داد روند رویارویی کنونی به شکل کلی تغییر می کرد.

گفتنی است که گروهان های قدس مسئولیت شلیک ده ها راکت به شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه را که در واکنش به جنایات صهیونیست ها علیه «محمد الناعم» جوان فلسطینی و بی احترامی به پیکرش از سوی بولدوزر نظامی آنها انجام شد، برعهده گرفته بود.

نظر شما