شناسهٔ خبر: 38459838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانداران امکانات مناسب را برای مقابله با بیماری کرونا وارد میدان کمک کنند

نشست ویژه فرمانداران استان برای هم‌اندیشی و هماهنگی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در نشست ویژه فرمانداران استان برای هم‌اندیشی و هماهنگی در مقابله با شیوع بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: ما تجربه‌های مختلفی در خصوص بیماری‌های مسری داشته‌ایم و در این مورد هم وزارت بهداشت متولی امر است و مسؤولیت در استان بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است و‌ همه باید به دانشکاه کمک کنیم.

او ادامه داد: محدودیت امکانات وجود دارد، اما همدلی ما و‌ مشارکت مردم در این زمینه بسیار موثر است و لازمه آن‌هم آموزش است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: فرمانداران، فضا و ظرفیت‌های مناسب را وارد میدان کمک کنند و برخورد با این ویروس تبدیل به معرفت خوب و‌ شناخت کامل شود.

الهی‌تبار  بیان کرد: برنامه‌های ویژه مکان‌های تجمعی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش حسب مصلحت دانشگاه علوم‌پزشکی اقدام شود.

او افزود: حضور برخی فصاها مثل باشگاه‌های ورزشی، کتابخانه‌ها و رستوران‌ها اختیاری است و فعالیت آن‌ها ممنوع نمی‌شود، اما خود مردم باید تشخیص دهند و ‌مواظب سلامت خود باشند.

الهی‌تبار با بیان اینکه آموزش مناطق مرزی و مرزنشینان بسیار مهم است، گفت: حضور مردم‌ در مجالس ترحیم و امثال آن و‌ نیز ملاقات بیماران توسط خود مردم مراعات شود تا مانع ابتلا به ویروس  کرونادر این مراکز تجمعی شوند.

انتهای  پیام/ز

نظر شما