شناسهٔ خبر: 38458727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

فتنه‌ گری در فیلم توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا مشهود است

حجت الاسلام حسینی به شیطنت برخی افراد در پخش فیلم توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا در جشن خودجوش و مردمی منتخب مردم اشاره کرد و گفت: لحظه‌ ای که این فیلم را مشاهده کردم به فتنه‌ گری فیلم‌ گیرنده پی بردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌ الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۵ اسفند) در نشست با «مهدی روشنفکر» منتخب مردم بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:  مسئولیت مسئولان با حضور باشکوه مردم در انتخابات سنگین‌ تر شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ظرفیت‌ های ارزشمندی در بخش‌ های مختلف دارد که باید با همت، همدلی و وحدت مسئولان فعال شوند تا شاهد رفع محرومیت‌ها و کاهش بیکاری باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید از هیچ کوششی برای جبران عقب‌ ماندگی‌ ها دریغ نکنیم، اضافه کرد: پرهیز از سیاست زدگی و حمایت از نیروی انسانی شایسته، توانمند، متعهد و متخصص بدون نگاه به مباحث سیاسی یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر است.

 

حجت الاسلام حسینی حضور پرافتخار مردم در پای صندوق‌ های رای و احساس مسئولیت و علاقه‌ آنان به نظام اسلامی و انقلاب، علیرغم مشکلات را ستود و ادامه داد: به لطف الهی انتخابات یازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی با شور و هیجان مردم و با امنیت کامل، سلامت و امانت داری به  شکل باشکوهی برگزار شد.

 

امام جمعه یاسوج به شیطنت برخی افراد در پخش فیلم توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا در جشن خودجوش و مردمی منتخب مردم اشاره کرد و یادآور شد: لحظه‌ ای که این فیلم را مشاهده کردم به فتنه‌ گری فیلم‌ گیرنده پی بردم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه آرای منتخب مردم بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معنادار است، گفت: ناگفته نماند که تخریب گران در این انتخابات در واقع خود را تخریب کردند، زیرا مهدی روشنفکر انسان شایسته‌ ای است.

 

«مهدی روشنفکر» نیز در این نشست گفت: مدیریت هوشمندانه متولیان برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌ های اجرا و نظارت و تذکرات و نصایح روحانیون به ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان و ائمه‌ جمعه در این انتخابات ستودنی است.

 

منتخب مردم شهرستان‌ های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای کمک به توسعه استان دست همه نخبگان، سیاسیون و جوانان و صاحب‌ نظران را می‌ فشارم، اظهار داشت: انتظار می‌ رود روحانیون در زمینه‌ های مختلف به ویژه مسائل فرهنگی به ما کمک فکری کنند.

 

روشنفکر گفت: امیدوارم بتوانیم گوشه‌ ای از دغدغه‌ های مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل یک مجلس انقلابی را دنبال کنم.

 

پایان پیام/ 82

نظر شما