شناسهٔ خبر: 38458457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دوشنبه 5 اسفندماه؛ 10 خبر پربیننده سایت "ورزش سه"

پرتماشاگرترین اخبار؛ دیدار برگزار نشده سپاهان‌ و پرسپولیس

برگزار نشدن دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، پربیننده ترین اخبار 24 ساعت اخیر "ورزش سه" را به دنبال داشت، 6 خبر از تاپ تن 24 ساعت اخیر مربوط به این دیدار بود!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی در نهایت قرار بر این شد تا دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار شود این اتفاق نیفتاد تا مهم ترین چالش این روزهای فوتبال ایران لقب بگیرد. اتفاقی که پربیننده ترین خبرهای 24 ساعت اخیر در سایت "ورزش سه" را به همراه داشت.

 

اما پربینندههای امروز کدام خبرها بودند؟ این تاپ تن "ورزش سه" در روز دوشنبه 5 اسفندماه است:

 

1. زنده با اتفاقات و حواشی سپاهان- پرسپولیس

این مطلب پس از گذشت 24 ساعت کماکان در صدر اخبار "ورزش سه" است و طبیعتا به اطلاع رسانی آخرین اخبار و حواشی و اظهارنظرها و ... درباره دیدار تیم پرسپولیس و سپاهان بر می گردد. موضوعی که فعلا مطالب مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال را به حاشیه برده است.

 

 

 

2. حمله بی‌سابقه پیروانی به امیر قلعه‌نویی

این خبر هم به دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان باز می گردد و البته جدال لفظی عوامل دو تیم روی خط یک برنامه تلویزیونی. افشین پیروانی و امیر قلعه نویی نام هایی بودند که در مصاحبه هایی زنده و تلفنی درباره بازی اقدام به بیان اظهارنظرهای جنجالی کردند.

 

 

 

3. نمایش‌های استوکس؛ به پرسپولیس برنمی‌گردم!

مهاجم ایرلندی پرسپولیسی ها تنها یکی دو ماه پس از پیوستن به این تیم عنوان کرد دیگر به تهران برنمی گردد! او این روزها در دبی به فعالیت های پراز حاشیه و جنجالی خود مشغول است.

 

 

 

4. قلعه‌نویی: یکی به ذکر اعتقاد دارد و یکی به شب زنده داری!

باز هم به دیدار جنجالی و برگزار نشده دو تیم پرسپولیس و سپاهان بر می گردیم و این بار مصاحبه تلفنی امیر قلعه نویی، او در این مصاحبه به سرپرست پرسپولیسی ها تاخته است.

 

 

 

5. قانون درباره بازی سپاهان- پرسپولیس چه می‌گوید

اینکه چه مواردی از نظر قانونی درباره دیدارهایی مانند زردها و سرخ ها، پیش از این اندیشیده شده است؛ موضوع مربوط به پنجمین مطلب پربازدید 24 ساعت اخیر سایت است.

 

 

 

6. لغو همه مسابقات ورزشی به مدت ۱۰ روز

پیامی که از سوی وزارت ورزش مربوط به لغو تمامی مسابقات ورزشی اعلام شد ششمین مطلب مورد نظر ماست، هرچند پس از آن متممی مبنی بر برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران ارائه شد.

 

 

 

7. جلال مرادی: خواهش کردیم اما سپاهانی‌ها نیامدند

هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان همچنان به بازدید اخبار مربوط به دیدار برگزار نشده این دو تیم می پردازند. آنها گفتگو با ناظر این بازی را تبدیل به هفتمین خبر پربیننده سایت در 24 ساعت اخیر کردند.

 

 

 

8. سخنان تند ستاره ذوب‌آهن علیه مربی تیمش

پس از اخبار پربیننده زیادی که درباره دیدار اصفهان دیدیم حالا پای یک تیم اصفهانی دیگر به میان آمد. ستاره تیم ذوب آهن علیه سرمربی تیمش به دلیل گفته های وی طغیان کرد.

 

 

 

9. حمله انصاری فرد به قلعه‌نویی؛ زیاد دروغ می‌گوید!

باز هم برمی گردیم دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان و این بار هم یک مصاحبه البته این بار از سوی مدیرعامل سرخ ها کلیک ها را به سوی خود کشاند. حرف های انصاری فرد تبدیل شد به نهمین خبر پربیننده 24 ساعت اخیر "ورزش سه".

 

 

10. طارمی از سکوت بیرون آمد (عکس)

بازیکن سابقا پرسپولیسی لیگ پرتغال پس از انتشار تصاویری از زندگی شخصی اش و البته حرف و حدیث هایی که حول وی به وجود آمده است، در نهایت خود را نشان داد. مهدی طارمی این روزها همه تمرکز خود را روی برتری تیم ریو آوه پرتغال گذاشته است.

 

 

نظر شما