شناسهٔ خبر: 38458218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

مرادی: اینکه می‌گویند سپاهان ساعت 17 به زمین آمد و داوران نبودند، صحت ندارد

تسنیم

ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس گفت: ما نشانه‌هایی از بازی در سپاهان ندیدیم‌، آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت ۱۷:۲۰ ناظر بازی آقای جلال مرادی گفت بازی برگزار نمی‌شود ما رفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، مسعود مرادی ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر در مورد حاشیه‌ها و لغو این بازی اظهار داشت: داوران را تا ساعت 17:20 نگه داشتم و این ادعا که داوران ساعت 17 رفتند، کذب است.

مرادی ادامه داد: تا ساعت 16:15 زمان شروع بازی، بازیکنان تیم سپاهان نیامدند. جلال مرادی ناظر بازی تصمیم گرفت بازی 16:45 برگزار شود. نیم ساعت صبر کردیم و بعد وارد زمین شدیم. پرسپولبس هم به زمین آمد اما سپاهان نیامد‌. حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند و ما اثری از آنها ندیدیم.

ناظر داوری بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: نیم ساعت دوم که مطرح می‌کنند در اختیار داور و مربوط به زمانی است که برای داور محرز شود دو تیم آماده بازی هستند اما شرایط جوی یا عامل دیگر باید رفع شود. ما ولی با یک تیم طرف بودیم نه دو تیم. ما دیدیم تیم دیگری در کار نیست و به رختکن رفتیم.

مسعود مرادی تصریح کرد: با این وجود داوران را تا ساعت 17:20 نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد، بازی برگزار شود. ما کاملاً آماده باشیم. این که می‌گویند داوران ساعت 17 رفتند، صحت ندارد. ما نشانه‌هایی از بازی در سپاهان ندیدیم‌. آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت 17:20 ناظر بازی گفت بازی برگزار نمی‌شود، ما رفتیم.

وی ادامه داد: سپاهان به گفته مسعود تابش، مدیرعامل این باشگاه، ساعت 16:20 وارد استادیوم شد اما آنها اصلاً به زمین نیامدند تا نشان دهند که بازی انجام می‌شود. با توجه به گزارش شفاف، قطعاً کذب است.

مرادی در پایان تصریح کرد: اگر این اتفاقات از سوی تیمی در خارج از کشور یا بازی بین المللی رخ دهد، جرایم سنگین هم برای تیمی که به زمین نیامده، درنظر می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما