شناسهٔ خبر: 38458172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار نقدی در بازدید از نمایشگاه رونق تولید:

ضرورت بهره‌گیری مسئولان کشور از ظرفیت جوانان/ نمایشگاه رونق تولید بسیار امیدبخش است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری مسئولان کشور از ظرفیت جوانان گفت: با توجه به حضور جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، ‌موضوعی نیست که نتوانیم از آن نتیجه مثبت بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امروز (دوشنبه پنجم اسفند) با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران، از نمایشگاه «رونق تولید» بازدید کرد.

سردار نقدی در جریان این بازدید که به همراه دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)  و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با تولیدکنندگان، در جریان مشکلات و مسائل مختلف آن‌ها قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توانایی و شور و شعف صنعت‌گران برای کار در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به‌خوبی دیده می‌شود، اظهار داشت: صنعت‌گران و دانشجویان ما برای تأمین نیازهای کشور چیزی کم ندارند؛ اما مشکل اصلی در مدیریت‌ها است که باید این استعداد‌ها جدی گرفته شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه  افزود: ظرفیت زیادی برای تولید قطعات بطور مثال در حوزه نفتی در داخل وجود دارد؛ اما یک همت مدیریتی لازم است تا جوانان کشور دیده شوند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود تا هم وابستگی کشور به ارز و فروش نفت کمتر شود و هم اشتغال ایجاد شود.

سردار نقدی ادامه داد: پیام صنعت‌گران در این نمایشگاه این است که مدیران کشور به ظرفیت آن‌ها توجه بیشتری کنند.

وی با بیان این‌که دستاوردهایی که در نمایشگاه «رونق تولید» به نمایش گذاشته شده، بسیار امیدبخش است، گفت: این دستاوردها نشان‌دهنده این است که صنعتگران ما در اوج تحریم‌ها و بسته شدن درهای مبادلات علمی، با ابتکار و خلاقیت خود، از این محدودیت‌ها و گردنه‌های علمی عبور کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: اعتقاد و خودباوری باید در مدیران ما بیشتر از آن‌چه هست، وجود داشته باشد تا ظرفیت جوانان کشور را باور داشته باشند ؛ چراکه با وجود این جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، موضوعی نیست که نتوانیم از آن نتیجه مثبت بگیریم./

پایان پیام/ 50

نظر شما