شناسهٔ خبر: 38458108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

داورزنی: تا ۱۰ فروردین برای معرفی نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا فرصت داریم

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون والیبال گفت: تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا فرصت داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با توجه به نگرانی‌های موجود درباره شیوع بیماری کرونا، نشست تصمیم‌گیری درباره نحوه ادامه لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رئیس فدراسیون والیبال با ارائه گزارشی از میزان گسترش ویروس کرونا در کشور و ضرورت توجه به سلامت جامعه به ویژه خانواده والیبال، گفت: در این جلسه باید برای ادامه لیگ برتر با شرایط خاص جامعه و بحران ویروس کرونا، تصمیم‌گیری کنیم.

محمدرضا داورزنی تأکید کرد: مهم‌ترین موضوع برای این تصمیم‌گیری، سلامتی مردم و خانواده والیبال است، زیرا بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا، کمک به حفظ سلامتی جامعه، اولویت نخست دولت است.

وی با بیان این که تا دهم فروردین ماه برای معرفی نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا فرصت داریم، افزود: به رغم اهمیت اجرای تقویم مسابقات داخلی، باید به نحوی عمل کنیم که سلامتی مردم در خطر قرار نگیرد.

داورزنی در ادامه با بیان این که موضوع شیوع ویروس کرونا موضوعی بین‌المللی و ملی برای ایران است و تصمیم‌گیری درباره برگزاری مسابقات، تنها در اختیار فدراسیون نیست، گفت: احتمالا مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در تایلند نیز تحت تأثیر این مشکل قرار بگیرد و زمان و مکان آن تغییر کند.

انتهای پیام/

نظر شما