شناسهٔ خبر: 38457890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

کویت از میزبانی پرسپولیس - التعاون انصراف داد

کشور کویت به خاطر ویروس کرونا حاضر نشد که میزبانی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را قبول کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا:  به نقل از ارم، قرار بود که کشور کویت میزبان دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کویت به خاطر ویروس کرونا از میزبانی این دیدار انصراف داده است.

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان رسمی این دیدار را انتخاب نکرده است و باید دید که آیا میزبانی معرفی می شود و یا اینکه بازی‌ها به خاطر ویروس کرونا لغو می‌شوند.

امروز صبح هم روزنامه الریاضیه تاکید کرد که تاشکند به عنوان میزبان سپاهان برابر النصر عربستان انتخاب شده است.

بی اطلاعی باشگاه پرسپولیس از لغو بازی با التعاون

باشگاه پرسپولیس اطلاعی از لغو دیدار رفت این تیم مقابل نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه از پیش تعیین شده در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم فوتبال التعاون عربستان در کشور ثالث است. با این حال سایت AFC در اقدامی عجیب زمان برگزاری این بازی را از تقویم دیدارهای گروه C حذف کرد تا برخی شائبه‌ها در خصوص لغو این دیدار مطرح شود.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این موضوع گفت: تا این لحظه که هیچ نامه‌ای از سوی ای اف سی مبنی بر لغو بازی به دلیل شیوع بیماری کرونا به دست ما نرسیده است. به همین خاطر برنامه سفر به امارات را همچنان داریم تا بتوانیم طبق برنامه و در کشور ثالث از التعاون عربستان میزبانی کنیم.

وی افزود: زمین اصلی ورزشگاه الوصل را عنوان میزبان بازی تعیین کردیم که مورد تایید کمیته مسابقات نیز قرار گرفته است. به هر حال باشگاه پرسپولیس از قوانین تمکین می‌کند و هر دستوری در این زمینه ابلاغ شود به آن متعهد هستیم.

نظر شما