شناسهٔ خبر: 38457864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

محور خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت:به دنبال پیش‌بینی بارش‌های سیل آسا، محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن ممنوع شده است.

صاحب‌خبر -

عباس شرفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از صبح امروز تمام تیم‌های راهداری لرستان در محورهای حساس به ویژه محور خرم آباد- پلدختر مستقر شده‌اند.

وی افزود: همچنین با توجه به شرایط بحرانی استان و احتمال قریب به یقین سیل، ۳۷۱ نیروی ستادی و عملیاتی در قالب تیم‌های راهداری همراه با ماشین آلات و تجهیزات در محورهای حساس به ویژه قطعات مختلف محور خرم آباد - پلدختر مستقر و به حالت آماده باش درآمده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان، محور خرم آباد - پلدختر از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن ممنوع شده است و توصیه می‌شود مردم اکیداً از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مسیرهای دهلیج و پاعلم، محور جایگزین هستند

سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان نیز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: محور قدیم خرم آباد- پلدختر را با هماهنگی انجام شده مسدود اعلام کرده‌ایم و از تردد همه وسایل نقلیه در این مسیر جلوگیری می‌کنیم.

وی افزود: محور جایگزین این مسیر نیز، محور دهلیج و چولهول به سمت معمولان و پلدختر و محور پاعلم است.

رئیس پلیس راه لرستان با تاکید بر اینکه نیاز به همکاری مردم داریم و شهروندان بدانند که دغدغه ما سلامت و ایمنی آنها است، گفت: آماده باش به همه عوامل داده‌ایم و در کنار نیروهای راهداری هستیم تا بحران سیل را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

نظر شما