شناسهٔ خبر: 38456709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فردا در جلسه‌ای با رئیس جمهور تعیین تکلیف می‌شود

وزیر کشور گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت روند ویروس کرونا مدیریت شده و تداوم تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فردا مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها فردا در جلسه‌ای با رئیس جمهور تعیین تکلیف می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، اظهار کرد: در جلسه امروز درباره مقابله با ویروس کرونا بررسی شد و تمام مسئولان مربوطه این اطمینان را دادند که هیچ امری نباید موجب اختلال در کشور شود.

او ادامه داد: همچنین همه اطمینان دادند در روند اطلاع رسانی کالایی مشکلی ایجاد نمی‌شود؛ این مسئله عمومی شده بدون حضور مردم کنترلش سخت خواهد بود.

وزیر کشور اظهار کرد: در دولت رئیس جمهور همه دستگاه‌ها را مسئول کرد. از سویی شبکه‌های خارجی کشور اینگونه موضوعات را دستاویز قرار می‌دهند از شیوه‌های دروغ پراکنی استفاده می‌کنند.

رحمانی فضلی افزود: طبق گزارش وزارت بهداشت روند کنترل و مدیریت شده است. همچنین ادامه داشتن تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها فردا در جلسه با حضور رئیس جمهور مشخص می‌شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مقرر شد وزارت بهداشت دستور العمل هایی برای تمام استانداری ها و مراکز دستگاه های اجرایی مثل آموزش و پرورش تنظیم و ارسال کند و متناسب با آن عمل شود. چون هر استان مستقلا تصمیم می گرفت این موضوع شاید موجب عدم وحدت رویه در امور می شد قرار شد متولی وزارت بهداشت باشد و رئیس جمهور هم ساختاری را برای این مسأله تشکیل دادند.

انتهای پیام/

نظر شما