شناسهٔ خبر: 38456044 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ:

اردوی خوبی برای تیم ملی تیراندازی در هانوفر برگزار شد

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: در اردوی هانوفر توانستیم با فشنگ‌هایی که در اختیار تیم قرار دادند به خوبی تمرین کنیم.

صاحب‌خبر -

فاطمه کرم زاده عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مسابقات آزاد دانمارک با شرکت‌ چندین کشور در جهان به خوبی برگزار شد. تیراندازان قوی از سراسر جهان در این رقابت ها حضور داشتند، اتریش، دانمارک و سنگاپور از جمله رقبای ما در این مسابقه بودند.

او افزود: بعد از مسابقات دانمارک، اردوی تیم ملی تیراندازی که در هانوفر برگزار شد نیز اردوی خوبی بود و توانستیم با فشنگ هایی که نمی‌توانیم در ایران داشته باشیم تمرین کنیم، این تمرین ها و اردو کمک زیادی به تیم ما کرد.

کرم زاده ادامه داد: احمد نجفی مربی تیم ملی تپانچه و الهام هاشمی سرمربی تیم تفنگ در کنار تیم در این مسابقات حضور داشتند، حریفان اصلی ما در مسابقات المپیک نیز کشورهای آسیایی هستند.

او گفت: با توجه به رکوردهایی که در مسابقات ثبت می‌کنیم امکان فینالیست شدن ما زیاد است، باید دید که در فینال چه اتفاقی می‌افتد، شرایط فینال غیرقابل پیش‌بینی است.

کرم زاده افزود:تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. مسابقات المپیک مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

او در مورد زمان برگزاری اردوها در ایران گفت:  به دلیل اتفاقات پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ممکن است دیرتر برگزار شوند.

انتهای پیام /

نظر شما