شناسهٔ خبر: 38455900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برگشت جریمه کنسلی هتلها در صورت اعلام شرایط ویژه توسط دولت

رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: منتظریم تا هیات دولت و یا شورای امنیت اعلام کنند که در شرایط ویژه هستیم در آن صورت درباره جریمه کنسلی هتلها طبق همان شرایط عمل می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور به مهر گفت: درباره لغو رزرو اتاق‌ها و یا تورهای گردشگری همه هتل‌ها دستورالعمل کنسلی را دارند که در آن همه موارد مشخص شده است. ما هم به هتل‌ها اعلام کردیم که مبنا باید همان باشد. ما الان در شرایط ویژه قرار نداریم این شرایط باید توسط هیأت دولت و یا شورای تأمین امنیت اعلام شود. تا زمانی که آنها اعلام رسمی نکرده‌اند قوانین شرایط ویژه درباره هتل‌ها اجرا نمی‌شود و همان قوانین کنسلی وجود خواهد داشت. مگر الان هزینه بلیت هواپیماها و یا قطارها و اتوبوس‌ها به مردم برگشت داده می‌شود؟ ما هم مجموعه‌ای هستیم که یکی از ارکان سفر را تشکیل داده‌ایم و اگر قرار است شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود باید برای کل این مجموعه تصمیم گیری کنند.

وی گفت: از هتل‌ها خواسته‌ایم که تمامی اصول بهداشتی رعایت شود و موارد بهداشتی را مو به مو در هتل‌ها اجرا کنند. همچنین هیچ هتلی حق ندارد که از پذیرش مسافر خودداری کند حتی هتل‌های استان قم. اما باید موازین بهداشتی را رعایت کنند. مگر اینکه با بیمار مبتلا به کرونا مواجه شوند که بحث آن جداست.

حمزه زاده بیان کرد: همایش هتلداران که قرار بود یکشنبه در هتل هما برگزار شود به زمان دیگری موکول شد چون برای آن مهمانانی از همه استان‌ها دعوت شده بودند.

نظر شما