شناسهٔ خبر: 38455302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قیمت نجومی مهاجم مدنظر تیم‌های لیگ برتری

باشگاه لیون فرانسه برای انتقال موسی دمبله به تیم دیگر، خواهان دریافت مبلغ بسیار بالایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد برای تقویت خط حمله تیم هایشان به دنبال جذب موسی دمبله مهاجم لیون فرانسه هستند. در همین حال باشگاه فرانسوی برای فروش مهاجم ۲۳ ساله خود قیمت ۸۳ میلیون یورویی تعیین کرده است.  

در صورتی که یکی از باشگاه‌های خواهان جذب دمبله بتواند انتظارات مالی لیون را برآورده کند، دمبله می‌تواند در پایان فصل لیون را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. لیون در نقل و انتقالات زمستانی هر گونه مذاکره بر سر انتقال این بازیکن را رد کرد، اما مسئولان باشگاه فرانسوی اکنون با جدایی مهاجم تیمشان در پایان فصل مخالفتی ندارند.

بیشتر بخوانید: رکوردزنی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس

ماه گذشته چلسی با پیشنهادی ۴۰ میلیون پوندی خواهان جذب دمبله شده بود، اما باشگاه لیون با این پیشنهاد موافقت نکرد تا ماندن دمبله در لیون تا پایان فصل جاری قطعی شود.  

شایعاتی درباره تمایل باشگاه‌های انگلیسی دیگری مانند منچستر سیتی، نیوکاسل و وست هام برای به خدمت گرفتن دمبله مطرح شده، اما به نظر می‌رسد منچستر یونایتد شانس بیشتری برای جذب این بازیکن داشته باشد. البته پیوستن دمبله به منچستر یونایتد تا حدود زیادی به کسب سهمیه این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما