شناسهٔ خبر: 38454548 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۳۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه‌نشین خرم آباد

معاون قرارگاه صاحب الامر (عج) لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۳۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه نشین خرم آباد توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون قرارگاه صاحب الامر (عج) لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۳۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه نشین خرم آباد توزیع می‌شود.
محمد سرلک اظهار داشت: حاشیه‌نشینی از جمله چالش‌هایی است که به عنوان معضلی جدی مطرح است و این خود عامل بسیاری از ناهنجاری‌های متعدد به شمار می‌آید.

او  افزود: با گذر از مناطق حاشیه‌ای ناهنجاری‌های متعدد به سادگی قابل لمس است و امروز به دغدغه مسئولان تبدیل شده چراکه با توسعه زیرساخت‌ها، اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مناسب برای مناطق حاشیه‌ای شهر باید از محرومیت‌های این مناطق کاسته شود.

معاون قرارگاه صاحب‌الامر (عج) لرستان با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری کرونا در مناطق حاشیه نشین عنوان کرد: عمده مشکل حاشینه نشینان مسائل درمانی، بهداشتی و همچنین کمبود امکانات مناسب است و معمولا حاشیه نشینان در وضعیتی نیستند که خود به دنبال رفع مشکلات بهداشتی و درمان خود باشند بلکه مسئولان باید در پی رفع مشکلات درمانی آن‌ها باشند.

او  بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از روز‌های گذشته حدود ۳۰هزار ماسک توسط قرارگاه صاحب الامر (عج) تهیه شده و توسط رابطین مناطق حاشیه نشین خرم آباد توزیع آن‌ها را آغاز کرده ایم.

سرلک گفت: با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر افراد سودجو اقدام به احتکار تجهیزات بهداشتی همچون ماسک کرده اند و قیمت‌های بالایی بابت یک ماسک معمولی می‌گیرند جهت خدمت به مردم مناطق محروم اقدام به توزیع ماسک رایگان کرده‌ایم.

انتهای پیام/ب

نظر شما