شناسهٔ خبر: 38449315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی‌گیر طلایی قم: برای رفتن به المپیک باید تغییر وزن بدهم

قم – ایرنا - کشتی‌گیر طلایی استان قم در مسابقات ۲۰۲۰ قهرمانی آسیا گفت: درخصوص حضور در المپیک با سرمربی تیم ملی صحبت خواهم کرد، چراکه باید حتما تغییر وزن بدهم.

صاحب‌خبر -

مهدی ابراهیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان این‌که در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی می‌گیرد افزود: این وزن، المپیکی نیست و باید حتما به وزن ۸۷ کیلوگرم بروم که تشخیص انجام این کار با سرمربی تیم ملی است و ایشان باید به من بگوید.

وی در ادامه به موفقیت خود در رقابت‌های ۲۰۲۰ قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: مسابقات آسیایی در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان برگزار شد و در وزن ۸۲ کیلوگرم که هفت نفر در آن حضور داشتند به میدان رفتم و با توجه به این‌که رقابت‌ها در دو گروه به شکل دوره‌ای انجام می‌شد در گروه دوم با سه حریف دیگر رقابت کردم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا ادامه داد: در گروه من چهار نفر حضور داشتند و با سه کشتی‌گیر رقابت و درنهایت به‌عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردم و با نفر دوم دیگر گروه برای رسیدن به فینال مسابقه دادم که در این دو مسابقه پیروز شده و موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدم.

وی گفت: سخت‌ترین حریف من کشتی‌گیر اهل ازبکستان بود که رتبه سوم و نشان برنز جهان را در کارنامه داشت که این مسابقه کمی گره خورد اما به لطف خدا موفق به شکست این ورزشکار شدم.

ابراهیمی بیان داشت: بعضی از حریفانم را می‌شناختم اما برخی از آن‌ها را در جریان رقابت‌ها آنالیز کردم، بااین‌حال به دلیل این‌که آمادگی جسمانی خوبی داشتم، ضمن این‌که ازنظر روحی نیز در وضعیت خوبی بودم در یک روز پنج کشتی را با برد پشت سر گذاشتم.

مهدی ابراهیمی بعد از کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای ۲۰۱۹ کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای آسیا در نخستین روز سال ۱۳۹۸، در بهمن‌ماه امسال دومین موفقیت بزرگ خود را با قهرمانی در رقابت‌های ۲۰۲۰ کشتی فرنگی بزرگ‌سالان آسیا به دست آورد.

نظر شما