شناسهٔ خبر: 38448118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تعطیلی اردوی فرنگی‌کاران به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی شب گذشته به دلیل اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا تعطیل شد تا اردونشینان بعد از اعلام مجدد کادر فنی به اردو بازگردند.

صاحب‌خبر -
سرویس ورزشی جوان آنلاین: روز گذشته تصاویری از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی منتشر شد که اردونشینان تیم ملی بدون توجه به اطلاعیه اخیر ستاد پیشگیری کرونا در ورزش مشغول تمرین بودند. این تمرینات در حالی برگزار شد که تمامی فعالیت‌ها و تجمعات ورزشی در سطح کشور تعطیل و حتی چند دیدار از لیگ برتر فوتبال هم بدون تماشاگر برگزار شد.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که چه دلیلی برای ادامه اردوی فرنگی کاران در این شرایط بحرانی وجود دارد، به خبرنگار مهر گفت: تمرینات روز گذشته آخرین روز از اردوی ما بود که بهتر دیدم فعلا این تمرینات تعطیل شود. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی شب گذشته تعطیل شد و بچه‌ها باید بعد از چند روز استراحت و با بهبود یافتن شرایط موجود، خودشان را برای اردوی بعدی آماده کنند.

وی در خصوص زمان آغاز اردوی بعدی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: طبق برنامه کادر فنی قرار است اردوی بعدی از روز دهم اسفندماه آغاز شود و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود ما هم در نظر داریم با انجام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، اردوی مذکور را در زمان مقرر استارت بزنیم. مگر آنکه اتفاق دیگری رخ دهد و تصمیمات جدیدی اتخاذ شود

برچسب‌ها:

نظر شما