شناسهٔ خبر: 38447280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش شمار مصدومان استقلال/ دست پُر مجیدی برای تقابل با گل گهر

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتشان، می‌توانند تیمشان را در بازی‌های پیش رو همراهی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌های اخیر با مصدومیت متعدد بازیکنانش مواجه شده و این در حالی است که آبی پوشان در مقطع پایانی سال، بازی‌های فشرده و سنگینی دارند و غیبت بازیکنان کلیدی این تیم، در بازی با الاهلی تاثیرش را در نتیجه بازی نشان داد.  

با اقدامات کادرفنی و تلاش‌های کادرپزشکی باشگاه استقلال،   مصدومان این تیم رفته رفته دوران مصدومیت خودشان را پشت سر می‌گذارند و به لیست استقلال برای بازی‌های پیش رو اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: منزوی: مانند موسوی و فتح الله زاده شرایط مدیرعاملی استقلال را ندارم/ نامه‌ای درباره عضویت شریفی در هیئت مدیره به دست ما نرسید

هرویه میلیچ و علی کریمی که در فاصله چند دقیقه تا آغاز بازی با الاهلی نامشان به دلیل سرماخوردگی از لیست استقلال برای این دیدار خط خورد، به آمادگی لازم برای بازی کردن رسیدند و علی کریمی برابر ذوب آهن به میدان رفت. هروویه میلیچ هم با سپری کردن دوران نقاهت خود، مشکلی برای همراهی تیمش در این دیدار نداشت، اما با صلاح دید کادرفنی، در طول ۹۰ دقیقه کار را از روی نیمکت دنبال کرد.  

مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال نیز در بازی با الشرطه دچار آسیب دیدگی شد تا در غیاب او و دیاباته، نگرانی هواداران استقلال برای خط حمله استقلال که در زمان غیبت این ۲ بازیکن تا حدود زیادی از رمق افتاده بود، به اوج برسد. قائدی در بازی شب گذشته مقابل ذوب آهن، از دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و بعید نیست کادرفنی استقلال برای بازی بعدی با گل گهر سیرجان، از ابتدا او را در ترکیب قرار دهد تا در کنار ارسلان مطهری،   نمایش خوب بازی دربی را تکرار کنند.  

فرشید اسماعیلی هم دیگر مصدوم استقلال بود که پیش از بازی با الکویت، دچار آسیب دیدگی شد تا بازی‌های استقلال در پلی آف و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های این تیم در لیگ برتر را از دست بدهد. اسماعیلی از دقیقه ۶۹ در ترکیب تیمش قرار گرفت و برابر ذوب آهن بازی کرد. مجیدی قصد دارد بازیکنانی که به تازگی به بهبود رسیدند را به تدریج وارد ترکیب شود تا آن‌ها آمادگی جسمانی خودشان را به دست بیاورند و ریسک مصدومیت مجددشان کمتر شود.

بیشتر بخوانید: میلیچ: برابر ذوب آهن بازی درگیرانه‌ای داشتیم

عارف غلامی مدافع جوان استقلال هم از بند مصدومیت رها شده، اما ظاهرا آماده نبودن این بازیکن باعث شده تا او در لیست استقلال برای بازی با ذوب آهن قرار نگیرد. با این حال بعید نیست مجیدی در این مقطع که سیاوش یزدانی دیگر مدافع میانی استقلال مشغول سپری کردن روند درمانی اش است، غلامی را برای بازی با گل گهر جایگزین طاهرخانی در قلب خط دفاعی آبی پوشان کند و یا حداقل برای چند دقیقه به او فرصت بازی کردن بدهد.  

با وجود بازگشت مصدومان استقلال، دیاباته تا پایان سال از میادین دور است و به نظر نمی‌رسد یزدانی و باقری هم به بازی با گل گهر برسند.   تیم فوتبال استقلال روز پنج شنبه میهمان گل گهر سیرجان خواهد بود و با رسیدن بازیکنانی مانند میلیچ، قائدی، کریمی و اسماعیلی به شرایط ایده آل، کادرفنی استقلال برای این بازی دست پر تری دارد  و باید دید آبی پوشان با چه ترکیبی به مصاف حریف خود می‌روند.  

انتهای پیام/ 

نظر شما