شناسهٔ خبر: 38447154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سخنگوی صنعت برق در گفت و گو با میزان:

برق مکان های اسکان موقت در آذربایجان تامین می شود/آمادگی توانیر برای مقابله با بلایای طبیعی

خبرگزاری میزان- سخنگوی صنعت برق ضمن اعلام آماده باش به اکیپ‌های عملیاتی برای مقابله با بلایایی طبیعی از پایداری شبکه برق آذربایجان غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -
مصطفی رجبی سخنگوی صنعت برق در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به  آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برای مقابله با بارش برف و باران احتمالی اظهار کرد: طی روز‌های گذشته از سوی سازمان هواشناسی احتمال بارش سنگین باران و برف در برحی از نقاط کشور پیش بینی شده است، در همین خصوص توانیر ابلاغیه جهت ضرورت آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برای خدمات رسانی اعلام کرده است.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: با توجه به میزان بارش برف در صورت نیاز اکیپ‌های عملیاتی از استان‌های همجوار و شرکت‌های معین به مناطقی که نیاز به کمک داشته باشند، اعزام خواهد شد.

وی افزود: آمادگی مناسبی از سوی شرکت توانیر برای رفع مشکلات ناشی از بلایای طبیعی مانند زمین لرزه وجود دارد.

رجبی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق در آذربایجان غربی اظهار کرد: برق مناطقی که در اثر این زلزله دچار مشکل شده بود به حالت عادی بازگشته است و در صورت برپایی مکان‌های اسکان موقت، تامین برق محل‌های مذکور نیز انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از بارش برف در جنوب غرب آذربایجان غربی، ارتفاعات غربی اصفهان و استان البرز و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در خوزستان، ایلام، لرستان، جنوب همدان و کهکیلویه و بویراحمد و بارش باران و رعدوبرق در چهارمحال وبختیاری و نوار غربی اصفهان خبر داده و تصریح کرده است که شرایط جوی مذکور از بعد از ظهر امروز دوشنبه  ۵ اسفند ماه به تدریج در مناطق یاد شده مستقر خواهد شد.

براساس این اطلاعیه سازمان هواشناسی، همچنین از روز سه شنبه، مناطق مستقر در اردبیل، همدان، شرق لرستان، شمال چهارمحال وبختیاری و ارتفاعات البرز، تهران، مازندران، سمنان، گیلان و غرب اصفهان نیز شاهد بارش برف خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما