شناسهٔ خبر: 38446880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حامد حدادی: المپیک میدان بزرگ و متفاوتی است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان و لژیونر ایران در چین گفت: باید با آمادگی کامل راهی بازی‌های المپیک شویم چرا که این رویداد بسیار بزرگ و متفاوت است.

صاحب‌خبر -

حامد حدادی پس از ۲ پیروزی تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی کاپ‌آسیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره عملکرد ملی‌پوشان تصریح کرد: به نظرم در هر دو مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به نتیجه لازم رسیدیم. در دیدار برابر سوریه هم نتیجه مناسبی کسب کردیم و در برابر قطر هم کاملا سوار بازی بودیم و برنده شدیم. به نظرم همه بازیکنان در این دو دیدار عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی گفت: بازیکنان جوان هرچقدر بیشتر بازی کنند بهتر است. جوان‌های خوبی داریم که با پتانسیل هستند و در دو دیدار هم خوب کار کردند. برابر قطر هم خیلی خوب بودند و عملکرد بسیار مطلوبی داشتند  و به نظرم بهتر شده‌اند. قطعا این جوان‌تر ها رشد خواهند کرد و می‌توانند در آینده به تیم ملی کمک زیادی بکنند.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی در مسیر المپیک نیز گفت: المپیک میدان بزرگی است و با همه رویدادها فرق دارد. بهترین های جهان از فیلتر گذشته‌اند و وارد این تورنمنت شده‌اند. باید با آمادگی کامل راهی این رقابت مهم شویم و عملکرد مطلوبی داشته‌باشیم. این پتانسیل در تیم وجود دارد که بتوانیم با عملکردی خوب به نتایج قابل قبولی هم در المپیک برسیم. به نظرم حضور بسکتبال در المپیک یک اتفاق بسیار بزرگ است.

وی درباره رقابت‌های کاپ‌آسیا نیز گفت: ما در دوره گذشته کاپ‌آسیا به مقام نائب قهرمانی رسیدیم و عملکردمان فوق العاده بود. اکنون نیز مسابقات انتخابی شروع شده و کشورها برای رسیدن به این مسابقه تلاش می‌کنند. در دو دیدار اول که میزبان بودیم سعی کردیم با تمام قدرت به میدان برویم و در خانه برنده شویم که این اتفاق افتاد.

حدادی درباره وضعیت تیم‌های عربی مثل سوریه و قطر گفت: این تیم‌ها در حال تغییر و تحول هستند تا بتوانند رشد کنند. قطر برای دیدار با ما خسته بود و چند بازیکن مصدوم داشت که نتوانست با تمام توان وارد زمین شود. با این حال تیم خوبی دارند و در تلاش هستند که به جمع مدعیان اضافه شوند. ما در دو دیداری که داشتیم با برنامه مناسب به میدان رفتیم و عملکردمان خوب بود.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با بیان این مطلب که این مسابقات می‌تواند باعث هماهنگ شدن تیم ملی شود، گفت: این رقابت‌ها فرصتی است تا ملی‌پوشان کنار هم جمع شوند و رقابت کنند. هماهنگی خوبی ایجاد می‌شود و ملی‌پوشان جوان هم فرصت بازی پیدا می‌کنند. با این حال برای حضور در المپیک نیاز به رقابت با تیم‌های بزرگ داریم تا آماده شویم. هرچقدر با حریفان قدرتمندتری بازی دوستانه داشته باشیم بیشتر رشد خواهیم کرد.

وی در پایان درباره زمان بازگشتش به چین هم گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. با مسئولان باشگاه در تماس هستم و مننتظر هستم تا درباره وضعیت نهایی به من خبر بدهند.

نظر شما