شناسهٔ خبر: 38446747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال در هاله‌ای از ابهام

تهران- ایرنا- با شیوع ویروس کرونا در ایران و لغو دیدار لیگ برتر والیبال در ورامین، برگزاری بازی تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، در نامه فرمانداری ورامین به اداره کل ورزش و جوانان شهر ورامین که رونوشتی از آن نیز برای سازمان لیگ فدراسیون ارسال شده، آمده است: با توجه به گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین درباره ویروس کرونا و مصوبه شورای تامین این شهر، تمامی مسابقات رشته های ورزشی ورامین تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود. این مسابقه قرار بود از ساعت ۱۶ یکشنبه در سالن شهید گل‌عباسی ورامین آغاز شود اما فدراسیون والیبال در ساعت ۱۶:۰۶ اعلام کرد که بازی لغو شده است.

قرار است امروز ۲ تیم ستارگان ورامین و مس سونگون در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف همدیگر بروند اما با شیوع ویروس کرونا، همه دیدارهای ورزشی تحت تاثیر این بیماری واگیردار قرار گرفته‌اند. پیش از این با اعلام سرپرست سازمان لیگ فوتسال دستور داده شد که ۲ دیدار مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال ایران بدون حضور تماشاگران برگزار شود. 

در همین رابطه «اکبر تقوی» سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این دیدار برگزار شود اما دیروز فرمانداری ورامین بازی لیگ برتر والیبال را در همان ساعت برگزاری بازی لغو کرد و احتمال دارد که دیدار ستارگان ورامین و مس سونگون هم لغو شود. هنوز اعلام رسمی نشده است و ما منتظر تصمیم گیری نهایی در مورد این دیدار هستیم. 

نظر شما