شناسهٔ خبر: 38445456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک در حضور صالحی‌امیری

مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک به نام شهید ابراهیم هادی در حضور رئیس کمیته ملی المپیک به انجام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و همچنین سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جمعی از پیشکسوتان کشتی مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی عبدالله موحد به نام شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر خانواده شهید ابراهیم هادی، محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی نیز حضور داشت.

خانه کشتی شماره یک در زمان ریاست مهندس ترکان و نایب رئیسی محمدرضا طالقانی ساخته شد.

زمانی که علیرضا دبیر از محمدرضا طالقانی می‌خواست که در جمع مدیران بنشیند و رئیس سابق فدراسیون از این کار ممانعت می‌کرد، رئیس فدراسیون به دنبال طالقانی آمد و می‌گفت: "اینجا را خودت ساخته‌ای"

خانه کشتی شماره یک علاوه بر بازسازی و مرمت، به عکس زیبای قهرمانان جهان و المپیک مزین شده بود که گزارشی تصویری از نحوه مرمت و نوسازی این سالن به حاضرین ارائه شد.

در این مراسم کلیپی از شهید هادی که از قهرمانان ورزش و کشتی بوده، به نمایش درآمد. این شهید والامقام بهمن ماه سال ١٣٦١ به شهادت رسید. حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو نیز همراه پدرش در مراسم حاضر شد و خوش و بشی نیز با صالحی‌امیری داشت.

خواهر شهید ابراهیم هادی نیز در خصوص پهلوانی‌های برادرش برای حضار صحبت کرد و در ادامه با حضور صالحی‌امیری و دیگر میهمانان ویژه و سرشناس مراسم، از سرپرست و کادر اجرایی که کار بازسازی خانه کشتی را برعهده داشتند، قدردانی شد.

در پایان نیز حاضرین به بازدید از خانه کشتی پرداختند.



انتهای پیام/

نظر شما