شناسهٔ خبر: 38444434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فنایی:

هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس به بعضی‌ها فشار آورده

میزان

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس سه قهرمانی پشت هم آورده و الان در راه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی و پوکر هستیم که این مسئله به بعضی‌ها فشار آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، داود فنایی در خصوص اتفاقات عجیب و غریب روز گذشته بازی سپاهان و پرسپولیس، رفتار عجیب سپاهانی‌ها، رای این بازی و ... صحبت‌های را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید: 

 

*ابتدا در مورد اتفاقات روز گذشته صحبت کنید، واقعا آن شرایط در حد لیگ برتر بود؟

باور کنید در لیگ محلات هم این اتفاقات رخ نمی‌دهد. برای من جای سوال است که آقایان در مورد شعور مردم و فوتبالدوستان چه فکری کردند. این چه شو و نمایش مضحکی بود که دیروز راه انداختند؟ کمیته انضباطی باید تصمیم محکمی بگیرد تا دیگر شاهد این اتفاقات عجیب و خنده‌دار نباشیم. اگر قرار باشد تصمیم درستی گرفته نشود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. این درست نیست که کار غیر حرفه‌ای انجام بدهید و بعد جلوی کل ایران دروغ بگویید.

*به نظرت چرا سپاهانی‌ها این رفتار را انجام دادند؟

نمی‌دانم ولی باید مرد و مردانه به زمین می‌آمدند و بازی می‌کردند. همان اول می‌گفتید ما بازیکن نداریم یا بازی را چند ساعت به تاخیر بی‌اندازید! ما که آماده بازی بودیم. واقعا حرکت سپاهانی‌ها خیلی زشت بود.

*واقعا سپاهانی‌ها اراده‌ای برای بازی کردن مقابل پرسپولیس داشتند؟

نمی‌دانم چه بگویم، ما که به زمین رفتیم و حتی نیم‌ساعت بعد از ساعت بازی هم منتظر بودیم. نمی‌دانم چرا سپاهانی‌ها اینطور کردند، مگر شهرخودرو و استقلال هم بدون تماشاگر بازی نکردند؟ وقتی قانون بوده و صحبت از سلامت مردم است چرا سپاهانی‌ها اینطور کردند؟ آقایان دوره این کارها تمام شده و باید مردانه در زمین فوتبال بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ یک

*الان نگرانی هواداران پرسپولیس این است که بازی تکرار شود.

چرا باید تکرار شود؟ ما که آماده بازی بودیم و مشکلی نداشتیم. وقتی سپاهانی‌ها می‌دانستند جلوی هتل‌شان شلوغ است چرا زودتر هتل را ترک نکردند؟ 

*دلیل این رفتار سپاهانی‌ها چه بود؟

ببینید، آقایان بازیکن نداشتند و به خاطر همین این کارها را انجام دادند بعد می‌خواهند خودشان را عزیز هواداران سپاهان بکنند! آقایان خجالت بکشید، مرد و مردانه می‌آمدید در زمین و می‌جنگیدید. می‌خواستید درست تمرین بدهید تا بازیکنان‌تان مصدوم نشوند.

*فکر می‌کنی نتیجه بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود؟

باید این اتفاق رخ بدهد، ما تمام قوانین را رعایت کرد و این سپاهانی‌ها بودند که به زمین نیامدند. مگر می‌شود یک تیم در راهرو گرم کند و به زمین نیاید؟ خدا شاهد است که دوره این کارها تمام شده. ما هیچ تخلفی انجام ندادیم و سپاهانی‌ها مرتکب تخلف شدند.

*بعد از این هم در راه ورزشگاه به اتوبوس پرسپولیس حمله شد و شیشه اتوبوس هم شکست.

بالاخره این چیزها را قبلا هم دیده‌ایم. بالاخره پرسپولیس سه قهرمانی پشت هم آورده و الان در راه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی و پوکر هستیم که این مسئله به بعضی‌ها فشار آورده است. مخصوصا که الان کادرفنی پرسپولیس ایرانی است و می‌خواهند هرکاری بکنند تا ما موفق نشویم.

نظر شما