شناسهٔ خبر: 38443688 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ادامه پیشتازی سندرز در رقابت‌های انتخاباتی حزب دموکرات

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیشی گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی جدید شبکه سی بی اس نیوز و موسسه یوگاو نشان می‌دهد که پس از مناظره هفته گذشته برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات 2020 پیشتاز است و الیزابت وارن نیز در رتبه دوم قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سندرز در نظرسنجی مذکور موفق به کسب 28 درصد حمایت افکار عمومی مردم آمریکا شده و وارن با 19 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نیز با 17 درصد در رتبه سوم است و مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک نیز با 13 درصد رتبه چهارم را در اختیار دارد.

حدود 50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد الیزابت وارن در مناظره هفته گذشته نامزدهای دموکرات در لاس وگاس استقبال کرده‌اند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد برنی سندرز بیشترین شانس را در بین نامزدهای دموکرات برای شکست ترامپ دارد به طوری که شانس وی برای پیروزی در برابر ترامپ 47 در مقابل 44 درصد خواهد بود.

این شانس برای بایدن در برابر ترامپ 47 به 45 درصد و برای وارن 46 به 45 درصد خواهد بود.

این در حالی است که 65 درصد رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که ترامپ مجددا انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما