شناسهٔ خبر: 38443303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کوکه: فلیکس خیلی جا برای پیشرفت کردن دارد؛ مطمئنم به زودی او همان بازیکنی خواهد شد که انتظارش را داریم

شایان حاتمی

کاپیتان روخی بلانکوس معتقد است ستاره جوان و پرتغالی این تیم به زودی به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - شب گذشته (23 فوریه) دو تیم اتلتیکو مادرید-ویارئال از چهارچوب هفته 25 ام لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 1 به سود روخی بلانکوس به پایان رسید. یکی از نکات مثبت این بازی اما، بازگشت ژائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکو مادرید به میادین با چاشنی گلزنی بود. 

به گزارش Goal، فلیکس جوان که در تابستان با انتقالی رکورد شکن و 126 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست، تا این مقطع از فصل و به علت درگیری با مصدومیت های مختلف نتوانسته است که خود را آنطور که باید و شاید نشان دهد و گل او در مقابل ویارئال می تواند نویدبخش بازگشت این ستاره جوان به روزهای خوبش باشد. کوکه اما، که گل فلیکس را در جریان دیدار مقابل ویارئال، برایش ساخت، معتقد است هواداران اتلتی، به زودی این ستاره جوان را در فرم بسیار خوبش خواهند دید. کاپیتان روخی بلانکوس پس از پیروزی تیمش مقابل ویارئال گفت: 

همه می توانند به زودی چیزهایی را که از ژائو (فلیکس) انتظار دارند، ببینند. او بازیکن جوانی است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. بازیکنان بزرگ زیادی در هماهنگ شدن با شرایط اتلتیکو مادرید دچار مشکل شدند و این موضوع آسانی نیست. فلیکس بسیار جوان است و فرصت زیادی دارد. اگر او به گفته های سرمربی و هم تیمی هایش گوش دهد، به بازیکنی که همه انتظارش را دارند، تبدیل خواهد شد. البته بدشانسی او مصدومیت هایش بوده است اما مطمئنم به زودی ژائویی را که می خواهیم ببینیم، خواهیم دید. 

نظر شما