شناسهٔ خبر: 38442869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امیرآبادی فراهانی در جمع خبرنگاران:

دولت خطر کرونا در قم را جدی نگرفته است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دولت خطر کرونا در قم را جدی نگرفته، گفت: بیش از 250 نفر قرنطینه هستند و امکانات کافی برای آنان وجود ندارد. هنوز بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده و ماسک در داروخانه‌ها یافت نمی‌شود و قیمت‌ها بسیار بالاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت کرونا ویروس در قم را تشریح کرد.

وی افزود: حدود 50 نفر طی دو هفته براثر ویروس کرونا در قم جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه اعلام خطر درباره این ویروس از سوی وزارت بهداشت دیر بود، اظهار کرد: بیش از سه هفته ما مشکل داشتیم. اکنون هم پرستاران بسیار در معرض خطر هستند و وزارت بهداشت برای اینها لباس قرنطینه نیاورده است.

امیرآبادی فراهانی که خود ماسک بر صورت داشت ادامه داد: لباس معروف به فضایی باید در اختیار پرستاران قرار می‌گرفت تا اینها راحت به بیماران رسیدگی کنند که این کار صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: بیش از 250 نفر در قم قرنطینه هستند و امکانات کافی برای آنان وجود ندارد. هنوز بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده و ماسک در داروخانه‌ها یافت نمی‌شود و قیمت‌ها بسیار بالاست.

نماینده مردم قم خاطرنشان کرد: باید سریعاً حرم‌های جمکران و حضرت معصومه (س) تعطیل شوند که شورای تأمین استان هنوز برنامه‌ای در این زمینه ندارد.

امیرآبادی ضمن بی‌اطلاعی از علت بروز این بیماری درقم گفت: دولت خطر کرونا در قم را جدی نگرفته است. از وزیر خواستم قم را قرنطینه اعلام کند، وضعیت قم بحرانی است از نمکی هم خواستم خودش به قم بیاید و در وسط میدان عملیات را هدایت کند.

وی تأکید کرد: این موضوع قطعاً به اقتصاد قم لطمه می‌زند. 

نماینده مردم قم درباره اختلاف آمار کشته شدگان تصریح کرد: عده‌ای معتقدند همه کشته شدگان مرتبط با کرونا ویروس نیستند، اما قعطاً افرادی که در بیمارستان کامکار و فرقانی از دنیا رفته‌اند براثر ویروس کرونا بوده است.

امیرآبادی گفت: متأسفانه جواب آزمایش دو کودک هم مثبت شده است.

انتهای پیام/4034/

نظر شما