شناسهٔ خبر: 38441281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مسئولان باید به‌فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ‌مسئولان به‌فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند, گفت: باید هر کدام از مردمان مرزنشین, حافظی برای مرزها باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ضمن قدردانی از زحمات فرمانده سابق استان اظهار داشت: ایستادگی و پایمردی نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور بی‌بدیل است.

وی با اشاره به فرموده قرآن گفت: باید همواره در برابر دشمنان پایدار و مقاومت کرد چراکه هر ملتی که در برابر فشار و سختی‌ها ایستادگی کرده پیروز و موفق شده است.

دشمنان از اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی می‌ترسند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمنان و شیطان بزرگ از اقتدار ایران می‌ترسند, تصریح کرد: عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی به‌واسطه وجود رهبری هوشمند و شجاع, تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و بصیرت مردم به‌وجود آمده و باید همواره قدردان این نعمات باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره در برابر زیاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم, گفت: نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور جلو معاندان نظام ایستاده و در صورت کوچک‌ترین تحرک و تجاوز, با کوبنده‌ترین پاسخ‌ها روبه‌‌‌‌رو خواهند شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید همواره مرزها و حریم‌ها را حفظ کرده و  اجازه نفوذ و فکر تجاوز به دشمنان نظام ندهیم.

مسئولان برای انسداد مرزهای کردستان تدبیری بیندیشند

وی با تاکید براینکه باید در تداوم راه مسیر الهی, راه شهدا و حفظ مرزها همواره تلاش کنیم, خاطرنشان کرد: باید مسئولان برای انسداد مرزها تدبیری می‌اندیشیند و در طول این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اتمام می‌رسید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید مسئولان به‌فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند, افزود: باید هر کدام از مردمان مرزنشین, حافظی برای مرزها باشند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکیدکرد: از مجلس یازدهم انتظار می‌رود در راستای تحقق منویات رهبری و قوی‌شدن کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما