شناسهٔ خبر: 38439071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمدی: برای آنکه آینده را به دست آوریم نباید همیشه به نفرات اول میدان داد/ سطح قهرمانی آسیا بالا بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: با میدان دادن به جوانان آینده دار می‌توانیم تیم قدرتمندی را مهیا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روز‌های ۳ و ۴ اسفندماه در شهر دهلی نو کشور هند برگزار شد که در پایان تیم ایران با ۲ مدال طلای محمدجواد ابراهیمی و مجتبی گلیج در وزن ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم، ۲ مدال نقره امیرحسین حسینی و احمد بذری در اوزان ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم و ۴ مدال برنز امیرحسین مقصودی، مصطفی حسین خانی، علی سوادکوهی و پرویز هادی در اوزان ۶۵، ۷۴، ۷۹ و ۱۲۵ کیلوگرم و کسب ۱۶۸ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت. پس از تیم ایران تیم‌های هند و قزاقستان به ترتیب با ۱۵۹ و ۱۴۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: «کرونا» مسابقات کشتی را لغو کرد

بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از مسابقات هم گفته بودم سعی می کنیم به تمامی کشتی‌گیران برتر جام تختی میدان دهیم. ما برای آنکه آینده را بدست آوریم قرار نیست تمامی نفرات اول را در همه تورنمنت‌های از جمله قهرمانی آسیا و حتی جام جهانی شرکت دهیم. ما با به میدان دادن به جوانان با انگیزه می‌توانیم تیم مطمئن و قدرتمندی را برای آینده بسازیم.

دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان تصریح کرد: در قهرمانی آسیا سعی کردیم شناخت بهتر و بیشتری از اوزان المپیکی بدست آوریم ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما بر آن است که کشتی به شرایط بهتری برسد و ما در اوزان دهگانه شاهد حضور پشتوانه‌های قوی تری باشیم. به همین دلیل هدف ما هم از حضور در رقابت‌های آسیایی هند نیز همین موضوع بود.

محمدی خاطرنشان کرد: سطح این دوره از مسابقات آسیایی واقعا بالا بود. البته من قبل از رقابت ها نیز به این موضوع اشاره کرده بودم. تیم‌های ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، قرقیزستان و هندوستان با تمام توان در مسابقات حضور داشتند و کار برای ما بسیار سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: قهرمانی ایران در کشتی آزاد آسیا با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز

انتهای پیام/

نظر شما