شناسهٔ خبر: 38437624 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اشتباه مرگبار راننده ترانزیت با خوش شانسی ختم به خیر شد

راننده ترانزیتی که از مسیر خروجی، وارد اتوبان شده بود توسط پلیس بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلفی که روزانه مورد استفاده خیلی از مردم جهان قرار می‌گیرند، امروزه فضایی را ایجاد کرده که کاربران این شبکه‌ها می‌توانند از این طریق فیلم و تصاویر جالب و مورد توجه را از طریق آن منتشر کرده و به اشتراک بگذارند. به تازگی ویدئویی نسبتا عجیب در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده است که صحنه خطرناکی را به تصویر می‌کشد که در آن یک راننده ترانزیت غول پیکر به طرز عجیب و خطرناکی از مسیر خروجی یک اتوبان وارد آن شده و بعد از رسیدن به مسیر اصلی که دیگر اتومبیل‌ها در حال عبور از آن با سرعت بالا هستند، همچنان با سرعت وارد شده و دور می‌زند تا در مسیر یک جهت با دیگر اتومبیل‌ها قرار بگیرد.

ب

در حالی که شاید راننده ترانزیت، چشم پلیس راهنمایی رانندگی را دور دیده بود، اما این حرکت او از دید دوربین‌های مدار بسته در امان نمانده و به عنوان خطایی بزرگ ضبط و ثبت شد. این راننده، سهوا یا عمدا خطای بزرگی را مرتکب شده است که می‌توانست منجر به حادثه‌ای مرگبار شده و جان دیگر مسافران جاده را هم بگیرد. با وجود اینکه او توانست شرایط موجود را کنترل کرده و بدون برخورد با اتومبیل‌های دیگر مسیر خود را پیدا کرده و به آن ادامه دهد، اما بخاطر اشتباه مرگبارش دقایقی بعد توسط پلیس راهنمایی رانندگی متوقف شده و به شدت جریمه شد.

ب

به گفته پلیس راهنمایی رانندگی، این راننده ترانزیت متخلف، به ۶ ماه حبس محکوم شده و به مدت 15 ماه از رانندگی محروم و گواهینامه رانندگی‌اش نیز باطل شد.

<div id="video-display-embed-code_11425098"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7257685/11425098?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: 

مرد خوش شانسی که زنده از زیر قطار بیرون آمد

مرگ راننده زن پس از آتش گرفتن خودرویش در اتوبان + فیلم

انتهای پیام/

نظر شما