شناسهٔ خبر: 38435763 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر روابط عمومی دانشگاه به مهر خبر داد؛

ابتلای ۴ دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس به کرونا کذب است

مهتاب چابوک

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس ابتلای ۴ دانشجوی این دانشگاه به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

محمد حسن نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به توییت یکی از فعالان شبکه های اجتماعی درباره ابتلای ۴ نفر از دانشجویان این دانشگاه به ویروس کرونا گفت: انتشار خبر نتایج مثبت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه به کرونا ویروس نادرست است و تکذیب می شود. 

وی با اشاره به اینکه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همزمان با انتشار خبر شیوع ویروس کووید_۱۹ اقدامات پیشگیرانه ای را برای مقابله با این بیماری در دستور کار خود قرار داد، افزود: این مرکز بلافاصله پس از بازگشت دانشجویان شرکت کننده در اردوی جمکران برای احراز سلامت آنها، اقدام به معاینه دانشجویان کرد و خوشبختانه هیچگونه علائمی مبنی بر ابتلای آنان به ویروس کرونا مشاهده نشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در ادامه تاکید کرد که اقدامات دانشگاه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس شفاف و روشن بوده و مرکز بهداشت و درمان نیز در صورت وجود نمونه مثبت، ابایی برای انتشار آن ندارد.

نصرتی تصریح کرد:تلاش مسئولان دانشگاه بر حفظ آرامش و جلوگیری از تنش های روحی و روانی دانشجویان بوده و انتظار می رود خبرنگاران و فعالان شبکه های اجتماعی در انتشار اخبار فقط به مراجع موثق و رسمی دانشگاه استناد کنند. اخبار و رویدادهای دانشگاه فقط از طریق پایگاه خبری و شبکه‌های رسمی اطلاع‌رسانی مجازی که پیوندهای آن در تارنمای دانشگاه برای همگان قابل دسترس است، منتشر می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد که این دانشگاه پیگیری قضایی درباره انتشار اخبار و اطلاعات نادرست را برای خود محفوظ می داند.    

نظر شما