شناسهٔ خبر: 38433504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ورزشکاران اردبیلی با کمبود فضای ورزشی و بودجه مواجه هستند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: ورزشکاران اردبیلی با کمبود فضای ورزشی و بودجه مواجه هستند اما با توجه روحیه و تعصب بالا همواره در میادین ورزشی حاضر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، میرحمید موسوی عصر امروز در نشست با عوامل هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 300 ورزشکار معلول و جانباز زیر نظر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران اردبیلی با کمبود فضای ورزشی و بودجه مواجه هستند افزود: ورزشکاران اردبیلی با کمبود فضای ورزشی و بودجه مواجه هستند اما با توجه روحیه و تعصب بالا همواره در میادین ورزشی حاضر می‌شوند.

موسوی با اشاره به تلاش ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: با وجود این همه کمبودها بازهم ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به ویژه ورزشکاران جانباز و معلول در میادین ورزشی بین المللی حاضر می‌شود و برای میهمن اسلامی‌مان افتخار آفرینی می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل از حضور 3 ورزشکار استان اردبیل در تیم ملی خبر داد و بیان کرد: در رقابت‌های پارالمپیک توکیو از استان اردبیل سه ورزشکار جانباز و معلول از شانس حضور در تیم ملی برخوردار هستند و امیدواریم به مانند گذشته سربلند از این میدان مهم و حساس بیرون آیند.

وی اظهار کرد: محسن طلوعی و زهرا حبیبی در رشته بسکتبال با ویلچر و عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه در اردوهای نهایی تیم ملی حاضر خواهند شد تا در صورت کسب امتیازات لازم به عنوان نماینده کشورمان به رقابت‌های حساس ورزشی پیش رو اعزام شوند.

انتهای پیام/ 146/ ز

نظر شما