شناسهٔ خبر: 38433064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ربیعی: مخالف لغو بازی‌های لیگ یک هستم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه با لغو رقابت‌های لیگ یک در هفته بیست و پنجم مخالف بوده است، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نبوده و خود را از پیش صعود کرده به لیگ برتر نمی‌دانیم.

صاحب‌خبر -

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آنالیز تیم داماش گیلان اظهار کرد: داماش در خانه تیم قدرتمندی بوده و نخستین شکست این تیم در ورزشگاه سردار جنگل رشت را تحمیل کردیم.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان پس از گل نخست می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند، گفت: نیمه نخست را با برتری خفیف دو بر یک به پایان رساندیم ولی در نیمه دوم بازی را در زمین حریف اداره کرده و به گل سوم دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تأکید بر اینکه تکلیف قهرمانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال مشخص نشده است، افزود: فوتبال قابل پیش‌بینی نبوده و خود را از پیش صعود کرده به لیگ برتر نمی‌دانیم؛ بازی به بازی پیش رفته و منتظر تصمیم سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی هفته بیست و ششم هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه با لغو رقابت‌های لیگ یک در هفته بیست و پنجم موافق نبوده است، گفت: بنابر گفته‌های مسؤولین سازمان لیگ، بازی‌های لیگ یک قرار است دو روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان برسد، به همین دلیل با لغو بازی‌ها موافق نیستم.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها برای ادامه حیات نیاز به درآمدزایی دارند، خاطرنشان کرد: مسائلی نظیر حق پخش و قانون کپی‌رایت می‌تواند باعث درآمدزایی باشگاه‌ها شود و امیدوارم رئیس فدراسیون جدید این موارد را پیگیری کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما