شناسهٔ خبر: 38432989 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پایان شبح قرمز در پارک چیتگر

زورگیر خشنی که به شبح قرمز معروف شده بود، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، از مدتی قبل و در پی دریافت گزارش‌های متعدد در مورد زورگیری و سرقت گوشی موبایل از سوی دو جوان موتورسوار در محدوده خیابان و پارک ستارخان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان تحقیقات محسوس و نامحسوس خود را در این زمینه آغاز کردند.  همچنین ماموران در انجام تحقیقات از شاکیان پرونده مطلع شدند که دزدان سوار بر یک‌ دستگاه موتورسیکلت NS قرمزرنگ و در معابر خلوت و با تهدید چاقو اقدام به زورگیری و سرقت گوشی‌های موبایل کرده‌اند. 

با کسب این اطلاعات مشخصات ظاهری سارقان نیز در اختیار تیم‌های گشتی کلانتری قرار گرفت تا اینکه دیروز یکی از ماموران گشت موتورسوار کلانتری نصر سارقان را سوار بر موتورسیکلتی قرمزرنگ مشاهده کرد و آنان را تا محدوده عوارضی تهران - قم تحت تعقیب قرار داد، اما سارقان حاضر به توقف نشدند تا اینکه مامور با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرد.

با شلیک تیر هوایی، راننده موتور با رها کردن موتور به سمت پارک جنگلی چیتگر رفت، اما همدستش قبل از فرار دستگیر شد و به مقر پلیس منتقل شد. این فرد در بازجویی‌های انجام شده گفت که نام «شبح قرمز» را برای این باند انتخاب کرده بودند.

پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین درباره سرانجام پرونده اعلام کرد که متهم پس از انتقال به کلانتری از سوی ۴ نفر از شاکیان پرونده شناسایی شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا انتقال یافت و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری دیگر نیز ادامه دارد.

نظر شما